2011-06-09 14:01:03

Crysis 2

Nakon puno čekanja napokon smo zaigrali Crysis 2 koji je neosporno jedna od najatraktivnijih igara koje smo imali priliku isprobati, premda glede igrivosti nismo u potpunosti zadovoljni.Crysis 2 je unatoč svemu odličan i ne treba dvoumiti o njegovoj kupnji ukoliko volite pucačine. Bez sumnje će svakome pružiti veliku dozu zadovoljstva iako su neke stvari mogle biti bolje odrađene. Znamo da će fanboysi reći da cjepidlačimo, no realno gledajući, svima je jasno da su ustupci multiplatformske izrade uzeli svoj dana.

Problem je u tome što Crytek nije u potpunosti iskoristio sve prednosti PC-a kao platforme obzirom da je nekoliko ključnih stvari u najmanju ruku riješeno polovično i protivi se zdravom razumu, što je pomalo čudno ako znamo da su pekli zanat upravo na spomenutoj platformi.

 

Crysis 2 vodi nas u New York 2024. godine koji više nalikuje na postapokaliptični svijet Fallouta nego blještavi mravinjak nakrcan milijunima duša. Razlog takvom stanju je misteriozni virus koji vojska i Crynet pokušavaju obuzdati uvođenjem izvanrednog stanja. To im baš ne polazi za rukom, a kao šlag na tortu stiže i alijenska invazija koja donosi potpuni kaos. Da baš sve ne otkrivamo, igru započinjemo kao Alcatraz, pripadnik posebnog odreda vojske koji pukom slučajnošću postaje zarobljenik nanooklopa tako da mu je nadimak više nego prikladan odabran. Nanooklop je ključan za rješavanje krize, ali i za naše preživljavanje na terenu obzirom da se sve vrti oko njegovog pravilnog korištenja u određenim situacijama pri čemu je igračima gotovo uvijek ponuđeno nekoliko pristupa.

 

 

Za razliku od prvog Crysisa, mogućnosti nanooklopa su doživjele manje preinake pa snagu nije potrebno posebno uključivati jer je to osnovno stanje koje omogućava jake udarce u bliskoj borbi, sprintanje abnormalnom brzinom i visoke skokove. Druga dva stanja su pak izborna, pa ćemo jači oklop uključivati kod padova s veće visine i u borbama, dok je nevidljivost nužna za šuljanje. Bilo koja funkcija troši energiju oklopa što je odlično balansirano kako kroz igru ne bismo jurišali poput Terminatora. Primjerice, uključite li nevidljivost i stojite na mjestu ili se čučeći krećete, energija se troši sporo i daje vam vremena da sagledate situaciju ili se približite protivnicima, no čim potrčite ili skočite za par sekundi pada na nulu čime vaša prednost nestaje.

 

Još jedna prednost futurističkog oklopa je njegova "umjetna inteligencija" koja nas prije svake borbe obavještava o taktičkim mogućnostima. Uključenjem posebnog moda te mogućnosti postaju vidljive i jasno označene tako da sami možemo odabrati koju ćemo prihvatiti i izvesti, premda moramo naglasiti kako smo ponekad imali više koristiti od vlastitih, često suludih, no izvedivih taktika zahvaljujući dizajnu samih područja.

 

Crysis 2 je unatoč svemu odličan i ne treba dvoumiti o njegovoj kupnji ukoliko volite pucačine. Bez sumnje će svakome pružiti veliku dozu zadovoljstva iako su neke stvari mogle biti bolje odrađene. Znamo da će fanboysi reći da cjepidlačimo, no realno gledajući, svima je jasno da su ustupci multiplatformske izrade uzeli svoj danak.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac