2011-10-12 13:49:29

FIFA 12

Posljednjih nekoliko godina i ptice na granama znaju da je FIFA uspješno odbacila svoje arkadno korijenje i prerasla u simulaciju koja ruši rekorde pred sobom. U prethodna dva izdanja, FIFA je u potpunosti zasjenila konkurentski PES dosegnuvši titulu najbolje ocjenjene sportske igre u povijesti industrije, te zabilježivši prodajne rezultate s kakvima se Konamijev serijal još nije susreo. Samim time, EA Sports je došao u situaciju gdje mu za još jednu godinu dominacije ne treba mnogo napora. No srećom, umjesto pukog ažuriranja i minornih nadogradnji, FIFA si je za sezonu 2011/2012 zacrtala pravu revoluciju. Uz jednu ogromnu promjenu i jedan oveći dodatak, trenutni kralj nogometnih simulacija ove jeseni mogao bi napraviti najznačajniji napredak do sada.
 

 Struktura igre nije se mijenjala u odnosu na prošlu godinu. Najave novih modova nije bilo i vrlo vjerojatno neće ni biti, ali dobro je znati da su postojeći modovi dobili direktna ili pak indirektna poboljšanja. Konkretnije rečeno, Career Mode postaje znatno dinamičniji - igrači jasnije izražavaju (ne)zadovoljstvo svojim plaćama i stanjem u klubu, skautiranje talenata sada je efikasnije, mlađi igrači brže se razvijaju, medijsko pokrivanje je sadržajnije, a aktivnosti za vrijeme transfera češće su i brojnije. Be a Pro mod nažalost nije dobio značajnijih dodataka, no pogodovat će mu promjene na terenu o kojima ćemo nešto kasnije.Sljedeći gameplay napredak leži u preciznom driblingu. Igrači se od sada tijekom driblinga mogu graditi, a sam postupak omogućuje bolju kontrolu uz više kraćih dodira s loptom. Dribling se tako ubuduće neće koristiti samo za prolazak igrača već i za zadržavanje lopte u igri dok nam se ne ponudi neka izglednija opcija. Umjetna inteligencija uzimat će to u obzir pa kad se nađe u protivničkom šesnaestercu bez izgledne prilike, građenjem i driblanjem pokušat će sačuvati loptu i pričekati podršku suigrača.
 
 


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac