2012-12-19 13:18:06

Dark Souls 2

U novom broju priznatog britanskog gaming časopisa Edge, ekskluzivno su otkriveni detalji punokrvnog nastavka velike RPG uspješnice iz 2011. godine. Dark Souls 2 bi prema riječima japanskog razvojnog tima From Software trebao postati pristupačniji novim igračima, no istovremeno ostati i dalje atipično izazovan. Pomalo kontradiktorne konstatacije, no vidjet ćemo.Očekivanja su velika – igra koja je u produkciji od rujna prošle godine ima namjeru igračima ponuditi barem jednaku količinu sadržaja koji će ovaj puta biti ponuđen u sasvim novom okruženju o kojem razvojni studio nije još želio govoriti. Ipak, otkriveno je kako će premisa igre ostati relativno slična prethodniku – vaš protagonist je uklet, a na igraču je zadatak pronaći lijek protiv kletve kako god zna i umije, bez nekih jasnih smjernica. Ovaj puta posebna intriga biti će specifičan koncept vremena koji će utjecati pojedine igrine elemente. Čekamo i pojašnjenje toga.

Što se tiče samog gameplaya, posebna pažnja će se pridodati fluidnosti akcije, a spominje se uvođenje vozila poput kočije. Moramo priznati, ovo potonje je nešto nesvakidašnje za role-playing žanr.Kada je riječ o vizualnom aspektu priče, novi direktor Dark Souls projekta, Tomohiro Shibuya, ističe kako je Dark Souls 2 spreman za iduću generaciju konzola te može bez problema konkurirati naslovima poput Watch Dogsa ili Star Warsa 1313.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac