2014-03-17 13:05:45 Total War: Rome II Postoje strategije i postoji Total War - riječi su s kojima sam tijekom zadnjih nekoliko godina često započinjao svoje kritičke osvrte kada se radilo o strateškim poslasticama Creative Assemblya. Poznavatelji scene znaju kako je to jedan od najcjenjenijih developera na tržištu nešto manje popularnog TBS / RTS žanra i to ne bez razloga - kroz 25 godina postojanja, stvorio je fantastičnu formulu koja je s brojem mrtvih vojničkih duša vjerojatno nadmašila broj odigranih turneja legendarne Civilizacije. Dugo igram Total War igre. Ako bi napravili nekakvu retrospektivu serijala, vjerojatno bi se složili sa mnom kako je napredak bio strašan - uvođenje pomorskih bitaka, neprestana nadogradnja diplomacije, pretvaranje agenata u ulogi igranja likova, obiteljska stabla, evolucija 3D ratovanja kroz Warscape engine... dalo bi se ovdje toga nabrojiti. Neću stvarati beskonačnu listu, za takve stvari postoji Total War Wiki. Upravo zbog činjenice kako je serijal sa svakim nastavkom dobivao na bogatstvu opcija, teško mi je bilo povjerovati u jednu od brojnih internet žalopojka pri izlasku igre - da je Rome 2 pojednostavljen.
Nisam vam ni sve spomenuo kroz ovu recenziju - detalje legija, agenata, novo uvedeni sustav politike. Al' realno, to mi i nije bio posao. Rekao sam vam da mi se igra sviđa, naveo zbog čega i stvorio, nadam se, prostor za dobru diskusiju. Moje mišljenje samo je jedno od gomile njih - ništa vrjednije ili manje vrijedno od vašeg. Na vama je da procijenite drže li po vama ovi argumenti vodu. Ako ne, sve što vam Cezar može reći bilo bi sljedeće: “Zar i ti Brute, sine moj!” |
Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac |