2014-03-31 13:15:07

Resogun

Spremni za malo elektronske glazbe, spašavanje ljudskog roda, raspršenih trilijun kockica, krstarenje svemirom te lošu poeziju. Onda pročitajte našu recenziju PS4 ekskluzive Resogun.

 

Ako već posjedujete PlayStation 4 sigurno na svom PSN računu imate i Resogun, Housmarqueovu svemirsku pucačinu koju su svi članovi PlayStation Plus pretplate do 5. veljače mogli potpuno besplatno skinuti na svoju novu konzolu. Sad se sigurno pitate koja je svrha ove recenzije, ako igru posjeduju skoro svi vlasnici nove Sonyjeve konzole?

Jedan od razloga su budući vlasnici PS4 koji nisu imali priliku skinuti Resogun besplatno pa recenziju pišem kao ostavštinu za buduće naraštaje. Drugi razlog je naravno želja da ostavim pisani trag o hrabrim svemirskim borbama, spašavanju preostalog ljudskog roda, bezbrojnim neuspjelim misijama te zadovoljstvu nakon uništavanja grdosije koja zauzima pola ekrana. Nazovimo recenziju jednostavno „Oda o hrabrom brodiću i trilijun voxela!“

 

Resogun je atipična side-scrolling svemirska pucačina u kojoj nam je cilj spasiti što veći broj ljudi od horde neprijatelja. Atipičan zbog svog cilindričnog dizajna levela koji je zapravo logično rješenje za njegov žanr. Ne postoje nekakvi nevidljivi zidovi budući da zapravo stalno vrtimo oko centralnog objekta što pridonosi konstantnoj akciji s obje strane. O da, ovdje nećete imati mnogo vremena za predah.

 

Naša primarna misija je zaštita deset ljudi na svakoj mapi, a za prolaz mape dovoljno je da spasimo barem jednog sretnika. Zdravlju i dugom životu preslatkih zelenih čovječuljaka prijete Keeperi, ogromna količina raznobojnih neprijatelja koje moramo uništiti prije nego nam usmrte preostalo pučanstvo. Normalno, gameplay nas konstantno maltretira napadima sa svih strana, a čak i kada uništimo označene Keepere koji su otkrili jednog od naših homo sapiensa, potrebno ga je brzo pokupiti i odnijeti do zrake za spašavanje. Vjerujte mi, Resogun je dosta stresan, nije dovoljno što vam ljude mogu uništiti neprijateljska stvorenja, dovoljno je i da dotrče do provalije na mapi i bye bye glupi stvoru. No rijetko kada ćete izgubiti zbog smrti svog čovječanstva, veća je vjerojatnost da vam broj života dosegne nulu.

U svrhu opstanka na raspolaganju imamo tri broda - Nemesis, Ferox i Phobos čija je glavna razlika u agilnosti, boostu i overdriveu. Kakav sada boost, što je overdrive? Drago mi je da ste pitali. Vidite, osim standardne pucaljke na našim makinama imamo i tri specijalne mogućnosti. Boost nas na određeno vrijeme ubrzava te uništava ostale protivnike pri sudaru. Mogućnost je dosta korisna u izbjegavanju smrtonosnih situacija, ali i kao brz transport za vrijeme napada Keepera na naše pučanstvo. Ipak, osobno sam najviše uživao povezujući bezbrojne protivnike u jedan beskonačni niz raspadajućih čestica.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac