2014-04-07 12:57:12

Goat Simulator

Ako se šala stavi na stranu, onda fizikalni engine moramo pohvaliti. Igra koristi Nvidia PhysX i Apex kako bi izgradila fiziku igre koja je zapravo osnova cijele stvari. Unatoč tome što zabijanje u stvari i skakanje možda zvuči jednostavno i banalno loša fizika bi ovu igru uništila, pa je bilo prijeko potrebno da se taj aspekt pogodi u potpunosti. Iako je kretanje Joze drveno i kretnje su mu animirane samo pod pravim kutom kada se nađete u zraku ili želite nešto srušiti znat ćete točno kako i gdje se kretati da biste to i učinili.

Dodatnu dimenziju na sve to stavlja ragdoll (efekt krpene lutke) efekt koji se može uključiti i isključiti po želji. Doduše ta opcija je dostupna samo za Jozu, ostali ljudi koji obitavaju u vašoj blizini će uvijek biti u ragdoll stanju prilikom kontakta.U destrukciji mape će vam pomoći razne dobro skrivene stvarčice poput raketa za vatromet, koje ćete moći naći ako malo istražite okoliš. Istraživanje i nije toliko zamorno jer je mapa (zasad) jako mala, tako da ćete ju relativno brzo moći “pročešljati” kako biste našli novu igračku za igranje. Zasad u igri postoje tri tzv. mutatora koji vam daju razne sposobnosti unutar igre. Postoji ubrzanje koje neodoljivo podsjeća na Sonica, “napumpani” jezik koji je veći, duži i ljepljivi nego inače, inspiriran Yoshiem, te nama najdraži – jetpack. Jetpack je praktički nemoguće kontrolirati što ga čini čak i zabavnijim. Neopisivo je zadovoljstvo gledati kako koza sa dva kanistera plina leti okolo bez ikakve kontrole. Uz navedeno ćete moći i usporavati vrijeme, što nas je nagnalo da kozi ime promijenimo u Max ili Neo, ali ipak smo ostali vjerni Jozi.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac