2014-10-27 12:19:20

Godfire: Rise of Prometheus

Strategije na poteze, point-and-click avanture, mozgalice, platformeri... popis žanrova koji dokazano dobro funkcioniraju kada ih igrate preko ekrana osjetljivih na dodir je zaista podugačak. Ipak, 3D akcijske avanture definitivno nisu jedan od njih, tako da je većina gaming populacije dočekala Godfire: Rise of Prometheus s popriličnom količinom skepse.

Najavljivan kao "epski mitološki spektakl" s obiljem uzbudljivih borbi, gorostasnih bossova i RPG elementima, ovaj je naslov, blago rečeno, odavao snažnu God of War vibru tijekom cijele svoje medijske kampanje. Sada kada je napokon na tržištu, mogu i odgovorno tvrditi da je Vivid Games bez imalo srama kopirao osnovnu formulu koju je SCE Santa Monica Studio po prvi puta predstavio svijetu 2005. i adaptirao je za pametne telefone i tablete. Originalnost na stranu, radi li se ipak o uratku koji ozbiljniji poklonici mobilnih igara ne bi smjeli propustiti?

Odgovor na to pitanje nije pozitivan, barem ne u smislu da je Godfire: Rise of Prometheus gotovo savršen izdanak igraće baštine koji će se generalno svidjeti svima koji preferiraju na svojim prijenosnim uređajima igrati nešto kompleksnije od Candy Crusha. U osnovi se radi o jednoj relativno nedovršenoj igri koja razočarava po pitanju sadržaja, raznovrsnosti i ispoliranosti na svim razinama, tako da se bezuvjetno može preporučiti tek ljubiteljima žanra i onima sklonim brojanju poligona na 3D modelima. Što se vas ostalih tiče, pogledajmo što vam može ponuditi posljednji uradak Vivid Gamesa.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac