2016-12-08 06:55:49

Call of Duty: Infinite warfare

Dobro se sjećam svog prvog susreta s Call of Duty franšizom. U demo verziji originalne igre igrala se misija Ste. Mere Eglise kojoj je trebalo svega desetak sekundi da razbije tadašnje konvencije FPS žanra.

Idućih trinaest godina Call of Duty serijal napredovao je principom bacanja blata na zid. Nešto se na tom zidu uhvatilo i postalo dio svake sljedeće igre – npr. regeneracija zdravlja i QTE sekvence. No, zadnjih godina CoD sve manje uspijeva zadržati svježe blato na zidu – noviteti poput strateških elemenata ili grananja priče pojave se u jednoj igri, a onda ih više nikad ne vidimo. Iduća igra opet ima zadaću da se predstavi kao nešto novo, no bez obzira na sav trud Call of Duty se iz godine u godinu vrti u krug upravo zbog one stvari kojom je očarao igrače prije trinaest godina. Teza da je Infinite Warfare značajno drugačiji od svih drugih Call of Duty igara djelomično stoji. Ratovanje na drugim planetima naše galaksije nema nikakve veze s prijašnjim militarističkim fantazijama, a tehnologija koju koristimo u igri prestiže i futuristička predviđanja Advanced Warfarea i Black Opsa. Svejedno, Infinite Warfare je i pored toga vrlo poznato i predvidivo iskustvo. Igra je i dalje dizajnirana da vas maksimalno drži za ruku i vodi kroz akciju kao nekakvog psa na lancu.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac