2019-12-06 12:49:49

Ghost Recon Breakpoint

Nije nova činjenica da većina Ubisoftovih igara dijeli istu DNA. Već unatrag nekoliko godina franšize kao što su Far Cry, Watch Dogs, Assassin’s Creed i The Division međusobno posuđuju mehanike jedne od drugih. Nije to samo po sebi ništa loše dok god svaka od njih ima „ono nešto svoje“ – jednu nit prepoznatljive osobnosti i ponešto mehanika koje ih čine jedinstvenima.

Imajući to na umu, optimistično sam pristupio Ghost Recon Breakpointu. No, što sam duže igrao, sve sam više uviđao kako je prepoznatljivost Ghost Recona ovaj put potpuno izostala.

 

Prethodni nastavak ove franšize, Ghost Recon Wildlands, bio je solidna igra koja je znala što želi biti. Velika, otvorena, taktička pucačina iz trećeg lica s naglaskom na kooperativnu igru.

 U srži je bila vrlo repetitivna, ali je imala trenutke kada je njena gameplay petlja znala pružiti vrlo zabavne trenutke, naročito u društvu.

Recept za nastavak takve igre trebao bi biti jednostavan. Još raznovrsniji sadržaj, zanimljiviji svijet i priča, više kooperativnih modova i naravno bolji vizuali. No, čini se kako u Ubisoftu imaju neke druge prioritete.

Za razliku od Wildlandsa, Breakpoint se seli na izmišljeni otok imena Auora kojeg je korporacija Skell Technology odlučila pretvoriti u svojevrsni visokotehnološki raj. Okosnica Skell Techa je proizvodnja dronova za komercijalnu i vojnu upotrebu, a korporacija upošljava i malu plaćeničku vojsku imena Sentinel za osiguranje otoka.

Nakon što otok u potpunosti prekine komunikaciju s vanjskim svijetom, a američki teretni brod biva uništen blizu njegove obale, a CIA odlučuje poslati jedinicu Ghost Recon da dozna što se tamo događa.

IZDAVAČ: Ubisoft

ŽANR: TPS

DEVELOPER: Ubisoft Paris

DATUM IZLASKA: 04.10.2019.

DOSTUPNO: PC,PS4,XBOX ONE


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac