2011-04-11 19:11:09

World of Tanks

Zatvorena beta World of Tanksa u kojoj smo sa zadovoljstvom sudjelovali daje naslutiti da pred sobom imamo uistinu rijetko viđenu zanimaciju.Premda je već u najavi World of Tanks zvučao zabavno, pravu snagu ovog neobičnog MMO-a isprobali smo u zatvorenoj beti u kojoj smo milošću developera dobili priliku isprobati sve trenutno dostupne modele tenkova i njihovih poboljšanja.

Nakon kreacije korisničkog računa na raspolaganju su nam samo najslabiji tenkovi triju zaraćenih strana s kojima ćemo se više truditi preživjeti nego pogoditi nekoga, da bismo sakupljanjem iskustva i istraživanjem polako otključavali novu opremu i ulagali u grane koje vode do novih vozila.

 

 

 

Vrlo jednostavan, ali i mukotrpan sustav napredovanja koji garantira dugotrajnost obzirom da se za najbolje primjerke uistinu valja pomučiti. Iskustvo se dobiva eliminacijom suparnika, nanošenjem štete, preživljavanjem te izviđanjem i uočavanjem neprijatelja. Kad za jedan tenk istražite sve nadogradnje, on dobiva elitni status, pa je iskustvo stečeno s njime moguće pretočiti u istraživačke bodove i na taj način preskočiti određene modele koji vam se ne sviđaju ili su jednostavno loši.

Same borbe su izrazito zabavne i prepune taktike u kojoj srljanje vodi u sigurnu propast, a prema našem iskustvu, najviše izgleda za pobjedu ima strana s najstrpljivijim igračima. Vožnja i gađanje suparnika su izrazito jednostavni, no postoje trikovi poput pronalaženja slabih mjesta u koje pogoci odnose mnoštvo HP-a, a neki put znače i uništenje jednim pogotkom. 

 

Dakako, slabi topovi ne mogu probiti debele oklope, no korištenjem različitih tipova streljiva čak je i takve moguće znatno oštetiti. Brzi tenkovi će u susretu sa sporima zaigrati kolo i nadati se da je suborac artiljerac uočio metu i može je smaknuti na vrijeme, no važno je zapamtiti da je bez obzira na debljinu oklopa i kalibar najvažnije koristiti okolinu kao zaklon.

Posebno nam se svidjelo što uz pogled iz trećeg lica pri kojem je ciljnik, mogli bismo reći, miran čak i u vožnji postoji i "snajperski mod" kojim je moguće preciznije birati gdje suparnika želimo gađati, no zaboravite na jurnjavu dok to radite jer sprava za nišanjenje divlja po ekranu. Same mape su dovoljno prostrane za razne taktičke manevre, no istovremeno i dovoljno male da za prelazak s jednog kraja na drugi pri brzini od 40 km/h ne potrošimo čitavu vječnost.

 


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac