2013-02-13 12:54:35

Two Worlds 2

 

Two Worlds II je akcijski uloga igranje igra razvijen od strane poljskog video igre developer Reality Pump i objavljen od strane TopWare interaktivne kao nastavak 2007'sTwo svjetova. To je bio objavljen na 9. studenoga 2010 u Europi za Microsoft Windows / Mac OS X, Xbox 360 i PlayStation 3.Igra je izdana na 25 siječanj 2011 u Sjevernoj Americi za iste platforme.Igra je bila komercijalni hit i prodao milijun jedinica tri tjedna nakon premijere u Europi. Do veljače 2011 jedinica prodanih premašila 2 milijuna.

 

 

Two Worlds II je u realnom vremenu uloga-igranje igra koja se odvija u otvorenom svijetu mašte gdje igrači preuzimaju ulogu jednog lika s kojim se mogu istražiti i poduzeti zadatke. Od samog početka igrači mogu prilagoditi izgled protagonista poput oblika lica i tijela, kao i boju kože. Kao što je uobičajeno u uloga-igranje igara, igračev lik će se na višu razinu dobivanjem bodova iskustva kroz završetak zadataka i pobjede neprijatelja. Velik dio u igri svijetu mogu biti u potpunosti istraženi od početka, bez obzira na to koliko je igrač napredovao kroz glavna priča luk. Unatoč tome što je ne-linearni, mnoga područja zemlje su naseljena jakim protivnicima s višim razinama nego što je to od igrača početku i kao rezultat toga, igrači mogu ih želim istražiti jednom njihov karakter je poboljšana. Dok igrači će putovati kroz veći dio krajolika pješice, oni će uskoro dobivaju mogućnost da se vozimo na konju, pa čak i kasnije, šansa da čovjek kormilo broda za plovidbu preko mora između otoka. Osim toga igrači mogu brzo putovati pomoću čarobne teleportacija čvora naći po karti. Od početka single-player igri, svi igrači 'likovi počinju na bazi razini. Umjesto da igrači odabrati lik je klasa i stil igre, kao što su oni na razini do bodova s ​​obzirom da se troši na poboljšanju svoje četiri glavne statistiku; izdržljivosti (zdravlje i šteta), čvrstoća (borbeni), točnost (u rasponu), i volju ( magija), a također otključavanje i poboljšanje razne druge vještine i sposobnosti kao što su kovanje predmeta, posebnih borbenih poteza, puzav, uroka i drugih. Igrači se također mogu miješati vještine umjesto fokusiranja na jednoj vrsti lik graditi. Materijali mogu biti prikupljeni tijekom utakmice svijetu, bilo naći u divljini, kupio od prodavača, opljačkana od palih neprijatelja ili oporavio od nepotreban opreme. Dok neki materijali mogu se koristiti u kovanje / nadogradnju oružja i oklop, drugi se može koristiti u stvaranju smrtonosne uređaje kao što su zamke ili bombe. Mnogi drugi, međutim su sastojci za napitke koji se može pivo strane igrača sebe isto. Ove mješavine ili se može koristiti da se oporavi od igračeve zdravlje ili čarobni rezerviranosti, privremeno koža njihove vještine ili osobine, ili koristiti protiv neprijatelja kao otrova. Zbog velike količine ishoda, igrači mogu imenovati i dokumentirati svoje nove kreacije.  

Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac