2014-11-10 12:00:47

Gods Will Be Watching

Već u toj ranoj verziji sklepanoj nabrzaka kroz  sata vidjeli smo da Gods Will Be Watching više naginje kakvom menadžeru vremena i resursa nego standardnoj i punokrvnoj avanturi. U tome nema ništa loše, ali teške moralne odluke koje su developeri pokušali istaknuti i takav menadžment jednostavno ne idu skupa. Što više napretka ostvarujete u levelu, to vas je manje briga za vaše likove, a više da jednostavno završite napokon to poglavlje na koji god način. Pokušali su napraviti Dark Souls point and click igara, ali u tome nisu bili u potpunosti uspješni. Ovoj igri nedostaje jedna od najvećih odlika Dark Soulsa, a to je moć da navuče svakog igrača utoliko da joj se vraća svaki put kad ga igra prevari i ubije.

Osnovne mehanike su izuzetno jednostavne. Svako od šest poglavlja sastoji se od jedne prostorije te nemile situacije iz koje pokušavate izvući živu glavu. To činite klikanjem da poduzmete određene akcije, čiji je broj na neki način ograničen. Ne postoji tu neki strogi i generični brojač akcija - svako poglavlje odrađuje to na sebi jedinstven način, a obično je to metaforički prikazano odvijanjem nečeg drugoga u pozadini, poput zalaska sunca koje se malo spusti svaki puta kada poduzmete akciju. Takve suptilne naznake su nažalost uništene direktnim objašnjavanjem situacije pri samom početku svakog levela. Ta odluka stvarno začuđuje, jer je za očekivati od igre kojoj je cilj izazovnost da pusti igraču na odgovornost otkrivanje toga što treba raditi i čega se treba čuvati.

 

 

Čini se da je izrada ovakvog naslova bio je (pre)veliki zalogaj za neiskusne developere, jer ovakav koncept igre jednostavno ne ostavlja mjesta za pogreške. Ironije li, na kraju mi se čini da je razvoj ovakve igre bio sličan njenim osnovnim mehanikama. Bogovi su očito ubili oko za vrijeme developmenta, jer sumnjam da bi dozvolili da zanimljiva ideja puna potencijala poput ove, bude uništena traljavom izvedbom.

 

 

 


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac