2015-01-19 12:10:08

Styx: Master of Shadows

Thief, Metal Gear Solid, Splinter Cell, Hitman... čistokrvne stealth igre su danas gotovo pa izumrle, a jedino je Thief od navedenih kultnih serijala u svojem posljednjem nastavku više-manje uspio zadržati svoj originalni identitet. Šuljanje i prikradanje u videoigrama je danas uglavnom tek opcija koja krasi poneku akcijsku avanturu ili FPS, a u zadnjih nekoliko godina uz novog Thiefa pamtim tek Mark of the Ninja kao „pravu“ stealth igru. Iz tog je razloga moj entuzijazam za Styx: Master of Shadows bio pozamašan te sam jedva dočekao prošuljati se malim goblinom kroz glomazni steampunk svijet koji mi je ekipa iz francuskog Cyanide Studiosa obećala.
 

Inače prednastavak akcijskog RPG-a Of Orcs and Men iz 2012, Styx: Master of Shadows na prvi pogled izgleda kao klasični Thief iz trećeg lica. Taj opis potpisujem i nakon dvadesetak sati provedenih s igrom, iako je ovaj uradak donekle fleksibilniji od Looking Glassovog klasika. Konkretno, uz očekivano šuljanje od zaklona do zaklona i korištenje sjena za izbjegavanje čuvara, čudovišta i ostalih oponenata poštenog lopovluka, Master of Shadows vam na raspolaganje stavlja i ogroman broj platformskih elemenata, opreme i magija s kojima ćete se moći poslužiti kako bi izbjegli nadobudne NPC-eve.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac