2015-04-20 11:59:13

Battlefield: Hardline

  Trend sukobljavanja drskih pljačkaša i   predstavnika zakona zahvatio je i Battlefield. Je li se gradska bojišnica pokazala dovoljno zanimljivom ili Hardlineu ipak previše nedostaje klasična Battlefield destrukcija?

 

Teško je svima ugoditi. Baš kada sam nedavno recenzirao i više nego solidnu kooperativnu pucačinu Evolve, primijetio sam čitajući brojne komentare na moj doživljaj igre koliko je taj naslov ostavio podijeljene reakcije. No neću se sada vraćati na tu temu. Htio bih zapravo da se malo stavite u poziciju developera. Zamislite ovo - imate fantastičnu ideju koju želite realizirati za vrlo popularni serijal jer ste i sami jaki  igrač i jednostavno znate da bi se takva igra ljudima svidjela. Ionako ste postali redatelj da radite igre koje biste sami željeli igrati. No imate problem. S jedne strane vam je velik izdavač (u pravilu vlasnik vašeg studija) koji financira vaš projekt i u kojem rade pretežito ekonomisti čiji se izvještaji o isplativosti investicije pretežito baziraju na tržišnim analizama.

Projektni ciljevi su s ekonomske strane vjerojatno bili ostvareni, no Hardline će u povijesti Battlefielda ostati zapamćen više kao eksperiment, nego kao nešto stvarno inovativno i važno za serijal. Hoćete li se zabaviti uz igru? Vrlo vjerojatno hoćete. Al' samo na kratke staze i uz brzi povratak na sada i više nego „ispeglanu“ četvorku.

 

 


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac