2015-05-04 11:54:15

Battlefield: Hardline

Trend sukobljavanja drskih pljačkaša i predstavnika zakona zahvatio je i Battlefield. Je li se gradska bojišnica pokazala dovoljno zanimljivom ili Hardlineu ipak previše nedostaje klasična Battlefield destrukcija?

Teško je svima ugoditi. Baš kada sam nedavno recenzirao i više nego solidnu kooperativnu pucačinu Evolve, primijetio sam čitajući brojne komentare na moj doživljaj igre koliko je taj naslov ostavio podijeljene reakcije. No neću se sada vraćati na tu temu. Htio bih zapravo da se malo stavite u poziciju developera. Zamislite ovo - imate fantastičnu ideju koju želite realizirati za vrlo popularni serijal jer ste i sami hardcore igrač i jednostavno znate da bi se takva igra ljudima svidjela. Ionako ste postali developer da radite igre koje biste sami željeli igrati. No imate problem.

S jedne strane vam je velik izdavač (u pravilu vlasnik vašeg studija) koji financira vaš projekt i u kojem rade pretežito ekonomisti čiji se izvještaji o isplativosti investicije pretežito baziraju na tržišnim analizama. One suhoparne statistike koje, da biste bili u mogućnosti pročitati, morate proći par godina više ekonomske škole. Igra ta ekipa možda povremeno vaše igre, al' nije sigurno onaj tip igrača koji boravi na community forumima gledajući „puls gamerske nacije“. S druge strane tu su vaši vjerni fanovi. Ne želite ih razočarati što je baš u slučaju Battlefielda nekako izraženo. I što sad?

Ako idete previše eksperimentirati, bez obzira koliko bila fantastična ideja, dočekat će vas i izdavač i dobar dio vjernih fanova na nož. Ako idete raditi kompromis, vjerojatno ćete ugoditi jednima i drugima, no svejedno bit će dosta nezadovoljnih na obje strane. A treba nekako taj serijal odvesti naprijed. Nemate muda za drastičnu promjenu jer o njoj ovisi i vaša plaća. Odlučujete se za kompromis i nazovete ga Hardline. I evo kako to ispadne.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac