2015-05-04 12:13:15

Bloodborne

Temelj Souls igara oduvijek je bio izazov kroz kontekst sukobljavanja igrača s vrlo opasnom dark fantasy faunom. Bloodborne tu nije izuzetak – mogu bez zadrške reći kako nikada do sada From Software nije igračima dostavio ovoliko tešku igru. Za razliku od nekakvog Dark Soulsa, u Yharnamu štitova i teških oklopa nema. Zaboravite na „kornjača taktike“.

Gameplay je redizajniran i osmišljen da igrač igra agresivno i bude prisiljen predviđati svaki potez protivnika ne bi li ih pravovremeno izbjegao. Dok ste nekada s jakim oklopom možda i preživjeli poneki izravan udarac, u Bloodborneu ste u pravilu lovac ili lovina. Da, suhoparna rečenica, al' zapravo savršeno iscrtava glavnu premisu gameplaya – ili ćete igrati hrabro i agresivno ne bi li što prije bacili protivnika na koljena ili ćete se proračunato pokušavati braniti i naposljetku sigurno umrijeti. Na početku treba dosta prilagodbe na takav gameplay (čitaj: umiranja), no jednom kada vam stvar legne, teško da ćete se ikada više uhvatiti štita. Osjećaj makljaže čudovišne faune u Bloodborneu jednostavno je mnogo bolji i sočniji doživljaj od bilo koje ranije Souls igre. Ono što treba ovdje još naglasiti je činjenica kako je loot značajno manji – imat ćete na raspolaganju svega nekolicinu oružja i nekoliko setova oklopa, no to nije tek puka slučajnost. Svako oružje koje ćete koristiti daje vam na raspolaganje specifične taktike koje možete primijeniti kod određenih protivnika. Na primjer - sjekira je u pravilu sporije oružje, no radi veću količinu štete te se pritiskom na L1 tipku može transformirati u nešto što držite s obje ruke i s čime s veće daljine i s velikom količinom štete možete brzo riješiti veće grupe neprijatelja.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac