2015-06-01 11:53:07

Mortal Kombat X

Nakon niza ispodprosječnih nastavaka, Mortal Kombat vratio se na svjetla pozornice odličnim rebootom 2011. godine; upravo zato su moja očekivanja bila velika za deseti nastavak simbolično nazvan Mortal Kombat X. Krije li se iza X-a razočaranje ili čisto blago?

Priča desetke započinje događanjima koji su se zbili dvije godine nakon kulminacije prošlog nastavka, da bi nas nedugo nakon uvoda bacila još 20 godina unaprijed. Glavni antagonist Mortal Kombata X ponovno je ljubiteljima serijala dobro poznati protjerani bog Shinnok kojeg je oslobodio još jedan badass Quan Chi, a cijela priča vrti se oko magičnog amuleta koji korisniku daje ogromnu moć. Kao što možete vidjeti i naslutiti iz kratkog opisa, priča je užasno predvidiva te pomalo nemaštovita, čemu pridonosi prenaglašena glasovna gluma i dosta jeftini dijalozi prožeti vrijeđanjem na razini poremećenih desetogodišnjaka. OK, OK, iščupat ćeš mi srce i zdrobit ćeš ga, shvatio sam te, možemo li molim te započeti s borbom. Poseban nedostatak inspiracije vidljiv je kod pojavljivanja novih likova; polovica njih su djeca ili bliži rođaci već viđenih likova iz prošlih nastavaka. Srećom svaki od osam novih likova (ne brojeći DLC likove koje nažalost nisam isprobao) ima jedinstven borbeni stil te drastično doprinosi raznovrsnosti tijekom borbi; novopridošla D'Vorah napada svoje protivnike raznim vrstama insekata dok se dvojac Ferre i Torra bori u paru sinkroniziranim napadima.

Osim toga, prije početka borbe možemo odabrati jedan od tri ponuđena seta napada za bilo kojeg od 24 dostupna lika (29 ako brojimo DLC likove) što otvara ogroman prostor za vježbanje, usavršavanje i taktiziranje. Svaki od tri dostupna stila prilagodljiv je za drugačiji način borbe, od stilova za blisku borbu do onih gdje se u prvi plan stavljaju specijalni udarci iz daljine; upravo zbog ovoga sam kod svakog borca pronašao barem jedan stil koji mi je odgovarao.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac