2015-06-01 12:07:14

Hand of Fate

Mene u teoriji uvijek kupe ideje iza kartaških igara, bilo da je riječ o Yu-Gi-Oh!-u ili Hearthstoneu. No kad god se u praksi uhvatim kartaških igara vrlo brzo počnem mrziti sebe, a te igre pogotovo. Obično me proganja osjećaj da sam vječni „Crni Petar“ pa se najčešće klonim karata kako bih sačuvao zdrav razum. Ipak, karte nekako uvijek nađu put do mene, a tako je bilo i s novom indie igrom Hand of Fate. No s dotičnom se dogodilo i nešto neobično, jer ne mogu reći da sam uz nju zavrtio istu priču. Za divno čudo, ovdje nisam mrzio sebe, a ni igru. Barem ne cijelo vrijeme.

Igrač ima svoj špil koji je podijeljen na inventory karte (s opremom i posvetama) te na encounter karte koje zapravo otkrivate svakim korakom. No špil se može uređivati tek na početku svakog levela pa igrač zapravo nema nekog velikog utjecaja u slaganju karata. Najveći utjecaj na kraju ima vaš protivnik koji špilu dodaje svoje karte i nasumično vam postavlja i dijeli sve na putu do bossa. Ono na što igrač mora najviše paziti nisu same karte nego hrana i energija lika. Svaki korak prema jednoj karti oduzima hranu, a kada ostanete bez hrane kreće oduzimanje energije. Srećom, na putu nailazite na novac i razne trgovce kojima možete prodati dio opreme te u zamjenu doći do hrane. Ili ju pak možete dobiti obavljanjem zadataka pojedine karte, koji obično uključuju borbu s neprijateljima.


Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac