preskoči na sadržaj

Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac

Igre

Minecraft

Autor: Domagoj Oršić, 17. 1. 2020.

Minecraft je igrica stara 11 godina. Cilj MINECRAFTA je osvojiti 34 postignuća. Igrač u svakom trenutku može igrati u prvom ili trećem licu. Da bi igrač pokupio block prvo ga mora uništiti ako ga uništi sa sa potrebnim alatom taj block može pokupiti.

Minecraft svijet sastoji se od niza poravnatih blockova  oblikovanih kao teren, npr. planine, doline, mora... Igrači uništavaju ove blockove i postavljaju ih drugdje, stvarajući razne konstrukcije.

Glavni lik zove se Steve ili Alex. Minecraft je svijet podijeljen na 40 bioma od pustinja i savana pa do

sjevernog pola. U igri dan i noć traju po 10 minuta. Igrač upoznaje životinje, seljake i čudovišta po noći. Životinje će ubiti za hranu ili druge predmete koje će kasnije iskoristiti za izrađivanje (eng. crafting) složenijih kocaka. Čudovišta nastaju po noći i uključuju zombije, paukove, kosture s lukom i strijelom, zelene creepere čiji je cilj eksplodirati pred igračom i dr. U igri Minecraft fizički svijet nije sličan onoj na Zemlji, i kao neki posebni magični svijet koji ima svoja pravila tako da Minecraft okruženje ima nerealistična i nadnaravna pravila. Na primjer kocke mogu lebdjeti u zraku bez ikakve potpore, s izuzetkom pijeska, šljunka i još nekih. Voda i lava teku iz početne kocke koji se može ukloniti postavljanjem bilo koje kocke na njegovo mjesto.




Izvor: https://minecraft.gamepedia.com/Minecraft_Wiki




Oglasna ploča
 
Drugi obr. mat. 2020.
 
Upisi u SŠ
 
Udžbenici 2020./2021.
 
Poruka tjedna

Izgovorene riječi ponekad bole, ali češće bole one neizgovorene...

 
Javni poziv ponude
Priloženi dokumenti:
Obrazac-Skola u prirodi 2018..docx

 
Anketa
Koji je tvoj omiljeni predmet?





 
Školski list Breza

Breza 13

Breza br. 12

Skolski list Breza

 
Sigurniji internet

 
Eko paket

 
"Skockali" smo se...

 
CARNet
CARNET
15.01.2021. 14:02
Istraživanje tržišta – poziv na sastanak
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – poziv na sastanak appeared first on CARNET .

14.01.2021. 16:24
Prethodno savjetovanje – Nabava aplikacije za upravljanje školskom mrežom
Hrvatska akademska i istraživačka mreža-CARNET objavila je prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za nabavu aplikacije za upravljanje školskom mrežom. Prethodno savjetovanje objavljeno je 13. siječnja 2021., a rok za ... The post Prethodno savjetovanje – Nabava aplikacije za upravljanje školskom mrežom appeared first on CARNET .

13.01.2021. 10:12
Prethodno savjetovanje – Nabava sustava za korisnike (CARNET gama)
Hrvatska akademska i istraživačka mreža-CARNET objavila je prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za nabavu sustava za korisnike – CARNET gama. Prethodno savjetovanje objavljeno je 11. siječnja 2021., a rok ... The post Prethodno savjetovanje – Nabava sustava za korisnike (CARNET gama) appeared first on CARNET .

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

 
Linkovi...
 
Na današnji dan

 
Raspored sati

 
web stranice

Klikom na slike pogledajte web stranice  "E za sve" i "Sigurnost i zaštita na internetu"

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 8. 2012.

Ukupno: 5353663
 
 > Školska enciklopedija  > Igre
CMS za škole logo
Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac / Braće Petr 2, HR-43284 Hercegovac / os-skolara-hercegovac.skole.hr / ured@os-skolara-hercegovac.skole.hr
preskoči na navigaciju