Prijave za 4. nacionalno Natjecanje u čitanju naglas
Autor: Barbara Evaj, 11. 10. 2016.
Ove školske godine po četvrti put se održava Natjecanje u čitanju naglas za učenike od 3.-8. razreda. U ovom natjecanju naši učenici su postigli značajan uspjeh pa se tome nadamo i nadalje. Školsko natjecanje održat će se 17. listopada (ponedjeljak). Molim učenike koji žele sudjelovati da se što prije prijave, a najkasnije do 13. listopada (četvrtak) u školskoj knjižnici. Vrijeme održavanja natjecanja znat će se nakon prijava kad saznamo točan broj natjecatelja. Detalje oko natjecanja, kao i kriterije ocjenjivanja pročitajte pod više ili se raspitajte kod knjižničarke.
Natjecanje u čitanju naglas namijenjeno je učenicima osnovnih škola (od 3. do 8. razreda) u Republici Hrvatskoj.
Ciljevi natjecanja su:
poticanje i popularizacija knjige, čitanja i čitanja naglas
razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena
unaprjeđenje čitalačkih sposobnosti učenika
naglašavanje čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja
poticanje usmenog izražavanja
razvijanje motivacijskih sposobnosti.
KATEGORIJE NATJECANJA:
1. mlađa kategorija: za učenike 3., 4. i 5. razreda
2. starija kategorija: za učenike 6., 7. i 8. razreda
Natjecatelji predstavljaju knjigu po vlastitom izboru (uz preporuku učitelja mentora, školskog i/ili dječjeg knjižničara). U obzir dolaze isključivo prozna djela hrvatske i strane književnosti, primjerena uzrastu natjecatelja.
TIJEK POJEDINIH NASTUPA:
Predstavljanje djela traje najviše 5 minuta. U prve 2 minute natjecatelj treba usmeno obrazložiti svoj odabir (zašto je odabrao baš tu knjigu) na što inovativniji i kreativniji način bez korištenja ikakvih tehnoloških pomagala. Ostale 3 minute predviđene su za izražajno čitanje naglas. Nastupi se neće kratiti niti prekidati, osim ako natjecatelj ne prekorači dozvoljeno vrijeme od 5 minuta koje će se mjeriti, a istek će biti označen zvučnim signalom.
KRITERIJI OCJENJIVANJA:
- kreativnost uvodnog dijela
(U uvodnom dijelu natjecatelj usmeno obrazlaže svoj odabir na što inovativniji i kreativniji način bez korištenja tehnike, a sve s ciljem poticanja svojih vršnjaka na čitanje odabranog djela. Način na koji natjecatelj predstavlja knjigu svakako ne smije biti naučeni monolog, već iskreni iskaz o razlozima svog odabira i objašnjenja zašto je odabran baš taj tekst i zašto baš njega želimo čitati).
- jasnoća i razgovijetnost
(Jasno i razgovjetno čitanje znači da slušatelji jasno razumiju pročitano te da su riječi jasno artikulirane i izgovorene dovoljno glasno).
- izražajnost u nastupu
(Izražajno čitanje nije gluma i scensko izvođenje ulomka, kao što nije ni spikersko čitanje. Interpretativno čitanje naglas zvuči kao govorenje, kao izricanje piščevih misli koje kao da su se stopile s čitateljevim).
- primjerenost teksta uzrastu
(Knjiga koju dijete čita mora biti primjerena njegovim doživljajno-spoznajnim mogućnostima. Prema tome uloga je mentora da svojim savjetom pomogne odabrati odgovarajuću knjigu, žanr ili tematiku prema osobnosti, temperamentu i čitalačkim sklonostima).
- sveukupni dojam
(Visok broj bodova prema ovom kriteriju može dobiti onaj natjecatelj koji posjeduje posebnu karizmu. Onaj koji zna ostaviti utisak, podijeliti s drugima svoju strast za knjigu i čitanje i prenijeti na druge želju za čitanjem).
Školski kurikulum za 2024./2025. šk.god.
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave
Odluka o odabiru Ponuditelja za organizaciju visednevne ucionicke nastave ucenika 7. i 8. razreda.pdf
Popis odabranih Ponuda potencijalnih davatelja usluga prema ponudi br. 1 2023..pdf
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VISEDNEVNE IZVANUCIONICKE NASTAVE br. 1 2023. godina.pdf
Obrazac poziva za organizaciju visednevne izvannucionicke nastave.pdf
Izjava o pristupacnosti mreznih stranica.docx
e-Potvrda o skolovanju ucenika-ca.docx
Pravilnik o sigurnoj i odgovornoj upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije Osnovne skole Slavka Kolara Hercegovac.pdf
Individualni razgovori ucitelja 2024.-2025..docx
Odluka o koristenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za skolsku god. 2024.-25..pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred – PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred – PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred .pdf
8. razred.pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred.pdf
8. razred.pdf
Udzbenici za ucenike s teskocama u razvoju i darovite ucenike.pdf
Odluka o koristenju udzbenika za 2024-2025..pdf
Odluka o koristenju udzbenika za ucenike s TUR i darovite ucenike za os za sk. 2024-25 god..pdf
Odluka o odabiru udzbenika za 2023-2024.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2022-23. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2021-22. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2020-21. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2019-20. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisne web stranice |
> CARNet - E-učenje |
> Arhiva Newslettera |
> Online CARNet encikl... |
> CARNet - E-learning ... |
> VIDI online |
> E-knjiznica - PC Chip |
> MZOŠ |
> Zbornica-hrvatski ob... |
> AZOO |
> Nacionalni portal za... |