Najuspješniji učenici
Autor: Barbara Evaj, 21. 6. 2021.
Na kraju svake nastavne godine pohvaljuju se i nagrađuju učenici za svoje uspjehe u učenju, vladanju, posebnim rezultatima u natjecanjima, trudu i zalaganju. Ni ove nastavne godine, zbog situacije u kojoj se nalazimo, nije moguće ostvariti nagradni izlet za učenike, stoga je Učiteljsko vijeće odlučilo najbolje učenike nagraditi ruksakom. Ukupno je nagrađeno 21 učenik/ca 4.-8. razreda. Nagrade će, na podjeli svjedodžbi, dobiti: 8. r.: Ivano Cjetojević, Jana Marenić, Eva Mihaljević, Klara Pokopac, Petra Stankić 7. r.: Benjamin Božinić, Josip Cindrić, Žana Cindrić, Jakov Klarić, Patricia Ljevar, Lucia Mesar, Lea Vrbanić 6. r.: Nick Ivičić, Lea Veseli 5. r.: Katja Petreković, Karla Sejka 4. r.: Nela Evaj, Elena Žuti, Marko Vlahović, Leni Šeliř PŠ Ladislav: 4. r.: Matej Grdinić Pohvalnice su zaslužili: 8. r.: Nadja Havranek, Viktor Noa Kramarić 7. r.: Borna Sertić 6. r.: Maja Bašljan, Emma Glavač, Patrik Sertić 5. r.: Josip Bogdan, Niko Cindrić, Glorija Kramarić, Rafael Žlender 4. r.: Lana Banić, Nika Klobučar, Noa Sertić, Luka Lacković 3. r.: Filip Bosanac, Mislav Božinić, Tara Bratković, Simona Bureš, Lara Djurica 2. r.: Jakov Kocijančić, Patrik Novaković, Viktorija Poslon 1. r.: Jan Cindrić, Tibor Čuka, Josipa Fel, Marin Jurković, Mirna Kliček, Adela Kralj, Marta Laznicki, Ivano Tandarić, Iva Zrinski, Korina Žuti PŠ Ladislav: 4. r.: Ivan Markotić 2. r.: Filip Trošćan PŠ Palešnik: 3. r.: Željko Kosihajda, Lucija Kunješić 1. r.: Gabrijela Sakačić Ni ove nastavne godine nisu odabrani najčitatelji ni najsportaši. Svim učenicima čestitamo na uspješnosti!
Školski kurikulum za 2024./2025. šk.god.
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave
Odluka o odabiru Ponuditelja za organizaciju visednevne ucionicke nastave ucenika 7. i 8. razreda.pdf
Popis odabranih Ponuda potencijalnih davatelja usluga prema ponudi br. 1 2023..pdf
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VISEDNEVNE IZVANUCIONICKE NASTAVE br. 1 2023. godina.pdf
Obrazac poziva za organizaciju visednevne izvannucionicke nastave.pdf
Izjava o pristupacnosti mreznih stranica.docx
e-Potvrda o skolovanju ucenika-ca.docx
Pravilnik o sigurnoj i odgovornoj upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije Osnovne skole Slavka Kolara Hercegovac.pdf
Individualni razgovori ucitelja 2024.-2025..docx
Odluka o koristenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za skolsku god. 2024.-25..pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred – PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred – PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred .pdf
8. razred.pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred.pdf
8. razred.pdf
Udzbenici za ucenike s teskocama u razvoju i darovite ucenike.pdf
Odluka o koristenju udzbenika za 2024-2025..pdf
Odluka o koristenju udzbenika za ucenike s TUR i darovite ucenike za os za sk. 2024-25 god..pdf
Odluka o odabiru udzbenika za 2023-2024.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2022-23. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2021-22. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2020-21. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2019-20. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisne web stranice |
> CARNet - E-učenje |
> Arhiva Newslettera |
> Online CARNet encikl... |
> CARNet - E-learning ... |
> VIDI online |
> E-knjiznica - PC Chip |
> MZOŠ |
> Zbornica-hrvatski ob... |
> AZOO |
> Nacionalni portal za... |