Valorant
Autor: Patrik Sertić, 28. 5. 2021.
Valorant (stiliziran pod VALORANT ) besplatna je pucačina u prvom licu za heroje koju je razvio i objavio Riot Games za microsoft windows . Prvi put zadirkivana pod kodnim imenom Project A u listopadu 2019., igra je započela zatvoreno beta razdoblje s ograničenim pristupom 7. travnja 2020., a slijedi službeno izdanje 2. lipnja 2020. Razvoj igre započeo je 2014. godine.
Valorant je timski strijelac za prvo lice smješten u bliskoj budućnosti. Igrači igraju kao jedan od niza agenata, likova dizajniranih na temelju nekoliko zemalja i kultura širom svijeta. U glavnom načinu igre, igrači su raspoređeni u napadačku ili obrambenu momčad, pri čemu svaka momčad ima pet igrača. Agenti imaju jedinstvene sposobnosti, od kojih svaka zahtijeva troškove, kao i jedinstvenu ultimativnu sposobnost koja zahtijeva punjenje putem ubojstava, smrti ili šiljastih akcija. Svaki igrač svaki krug započinje s "klasičnim" pištoljem i jednim ili više punjenja "sposobnosti za potpis".Ostalo terećenje za oružje i sposobnosti može se kupiti pomoću ekonomskog sustava u igri koji dodjeljuje novac na temelju ishoda prethodne runde, svakog ubojstva za koje je igrač odgovoran i bilo kojih radnji poduzetih s tim skokom. Igra ima izbor oružja, uključujući sekundarnih topova kao pištolje i osnovnim oružjem kao poluautomatskih pušaka , sačmarica , strojnica , puškama i snajperske puške . Postoje automatska i poluautomatska oružja koja imaju jedinstveni uzorak gađanja kojim igrač mora upravljati kako bi mogao precizno pucati. [7]Različiti agenti omogućavaju igračima da pronađu više načina za podmetanje Šiljka i stila na neprijatelje strugačima, stratezima i lovcima svakog opisa. Trenutno nudi 15 agenata na izbor. Oni su Sumpor, Feniks, Kadulja, Sova, Viper, Cipher, Reyna, Killjoy, Breach, Omen, Jett, Raze, Skye, Yoru i Astra.
neocijenjen
U standardnom načinu bez rangiranja, utakmica se igra najbolje od 25 - prva momčad koja je pobijedila u 13 kola pobjeđuje u meču. Napadački tim ima uređaj tipa bombe nazvan Spike. Moraju isporučiti i aktivirati Spike na jednom od više određenih mjesta (mjesta bombi). Ako napadačka momčad uspješno zaštiti aktivirani Šiljak 45 sekundi, aktivira se, uništavajući sve u određenom području i dobiva bod. Ako obrambeni tim može deaktivirati spike ili tajmer od 100 sekundi istekne bez napadačkog tima koji aktivira spike, obrambeni tim dobiva bod. [10]Ako su svi članovi ekipe eliminirani prije aktiviranja šiljka ili ako su svi članovi ekipe koja brani eliminirani nakon aktiviranja šiljka, protivnička momčad zarađuje bod. [3] Ako obje momčadi pobijede u 12 rundi, dogodi se iznenadna smrt, u kojoj pobjednička momčad te runde pobjeđuje u meču, što se razlikuje od produžetaka za natjecateljske mečeve. Uz to, ako nakon 4 runde tim želi izgubiti taj meč, može zatražiti glas za predaju. Ako je glas jednoglasan, pobjednički tim dobiva sve pobjedničke bodove za svaki krug potreban da ih dovede do 13, a tim za forfetiranje gubi kredit. [11] Momčad dobiva samo dvije šanse za predaju: jednu kao napadače, a drugu kao branitelje.
Spike Rush
U načinu Spike Rush, meč se igra najbolje od 7 rundi - prva momčad koja je pobijedila u 4 runde pobjeđuje u meču. Igrači započinju rundu sa svim sposobnostima potpuno napunjenim, osim s njihovom ultimativnom, koja se puni dvostruko brže nego u standardnim igrama. Svi igrači napadačke momčadi nose spike, ali samo jedan spike može se aktivirati po rundi. Puške se randomiziraju u svakom krugu i svaki igrač započinje s istim pištoljem. U standardnoj igri prisutne su vrhunske kugle, ali umjesto toga postoji više kuglica za pojačanje. [12]
Natjecateljski
Natjecateljske utakmice jednake su neočekivanim mečevima uz dodatak sustava poretka temeljenog na pobjedi koji svakom igraču dodjeljuje rang nakon odigranih 5 utakmica. Da biste mogli igrati u natjecateljskim igrama, morat ćete prethodno dobiti 10 neocijenjenih mečeva. [13]U srpnju 2020. Riot je uveo uvjet "pobjede dva" za natjecateljske utakmice, gdje će umjesto igranja jedne runde iznenadne smrti na 12-12, momčadi izmjenjivati igranje kola u napadu i obrani u produžetku sve dok momčad ne izbori pobjedu osiguravajući vodstvo od dvije utakmice. Svaki prekovremeni krug daje igračima jednak iznos za kupnju oružja i sposobnosti, kao i približno polovicu njihove konačne naknade. Nakon svake skupine od dva kruga, igrači mogu glasati za završetak igre neriješenim rezultatom, zahtijevajući 6 igrača nakon prvog seta, 3 nakon drugog, a nakon toga samo 1 igrač da pristane na neriješeno. Natjecateljski sustav rangiranja kreće se od željeza do zračenja. Svaki čin, ali besmrtan i blistav, ima 3 stupnja. [14] [12]
Deathmatch
Način Deathmatch uveden je 5. kolovoza 2020. [15] 14 igrača ulazi u 9-minutni besplatni meč, a prva osoba koja je postigla 40 ubojstava ili igrač koji ima najviše ubijanja kada vrijeme istekne pobjeđuje u meču . Igrači se mrijeste sa slučajnim agentom, a sve su sposobnosti onemogućene tijekom meča što prepušta čisto igranje oružjem. Zeleni paketi zdravlja padaju na svako ubojstvo, što igraču postavlja maksimalno zdravlje, oklop i streljivo, osim ako igrač ne koristi mitraljez, što igraču daje samo dodatnih 30 metaka.
Eskalacija
Gamemode Escalation predstavljen je u veljači 2021. godine i sličan je konceptu "gungame" koji se nalazi u Counter- Strikeu i Call of Duty: Black Ops , iako je timski, a ne besplatan za sve, s po 5 igrača u svakoj momčadi. Igra će odabrati nasumični odabir 12 oružja za kretanje. Kao i kod ostalih verzija gungamea, tim mora dobiti određeni broj ubijanja da bi prešao na sljedeće oružje, a oružje se postupno pogoršava kako se tim kreće kroz njih. [17]Dva su pobjednička uvjeta, ako jedan tim uspješno prođe svih 12 razina ili ako je jedan tim na višem nivou od protivničkog u roku od 10 minuta. Baš poput Deathmatcha, igrači se pojavljuju kao slučajni agenti, nesposobni koristiti sposobnosti, jer je gamemode postavljen za čiste borbe s oružjem. Iako su sposobnosti poput Sovinog šokačkog strela, Razeovog boom bota i raketnog bacača sposobnosti koje svatko koristi kao oružje. Nakon ubojstva zeleni paketi zdravlja padaju, što nadoknađuje igračevo zdravlje, oklop i streljivo do maksimuma. Gamemode također uključuje automatsko ponovno pokretanje, ponovno oživljavanje igrača na slučajnim mjestima oko karte. [18]
Agenti
U igri je dostupna velika raznolikost agenata za igranje. Svaki agent ima drugačiju klasu koja pokazuje kako se agent obično igra. Dvoboji su uvredljiva linija koja se specijalizirala za napad i fragmentiranje ulaska za momčad. Među duelistima su Jett, Phoenix, Reyna, Raze i Yoru. [19] Sentineli su obrambena linija koja se specijalizirala za zaključavanje mjesta i zaštitu suigrača od neprijatelja. Sentineli uključuju Sage, Cypher i Killjoy. [19] Sljedeći su inicijatori koji planiraju napadne navale. Inicijatori su se specijalizirali za probijanje obrambenih neprijateljskih položaja. Inicijatori su Skye, Sova i Breach. [19]Posljednja klasa su kontrolori koji su se specijalizirali za postavljanje svog tima za uspjeh. Koriste svoj teški uslužni program za nadzor vidokruga na karti. Kontroleri uključuju Viper, Brimstone, Omen i Astru. [19]
Školski kurikulum za 2024./2025. šk.god.
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave
Odluka o odabiru Ponuditelja za organizaciju visednevne ucionicke nastave ucenika 7. i 8. razreda.pdf
Popis odabranih Ponuda potencijalnih davatelja usluga prema ponudi br. 1 2023..pdf
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VISEDNEVNE IZVANUCIONICKE NASTAVE br. 1 2023. godina.pdf
Obrazac poziva za organizaciju visednevne izvannucionicke nastave.pdf
Izjava o pristupacnosti mreznih stranica.docx
e-Potvrda o skolovanju ucenika-ca.docx
Pravilnik o sigurnoj i odgovornoj upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije Osnovne skole Slavka Kolara Hercegovac.pdf
Individualni razgovori ucitelja 2024.-2025..docx
Odluka o koristenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za skolsku god. 2024.-25..pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred – PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred – PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred .pdf
8. razred.pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred.pdf
8. razred.pdf
Udzbenici za ucenike s teskocama u razvoju i darovite ucenike.pdf
Odluka o koristenju udzbenika za 2024-2025..pdf
Odluka o koristenju udzbenika za ucenike s TUR i darovite ucenike za os za sk. 2024-25 god..pdf
Odluka o odabiru udzbenika za 2023-2024.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2022-23. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2021-22. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2020-21. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2019-20. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisne web stranice |
> CARNet - E-učenje |
> Arhiva Newslettera |
> Online CARNet encikl... |
> CARNet - E-learning ... |
> VIDI online |
> E-knjiznica - PC Chip |
> MZOŠ |
> Zbornica-hrvatski ob... |
> AZOO |
> Nacionalni portal za... |