preskoči na sadržaj

Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac

Igre

Valorant

Autor: Patrik Sertić, 28. 5. 2021.

Valorant (stiliziran pod VALORANT ) besplatna je pucačina u prvom licu za heroje koju je razvio i objavio Riot Games za microsoft windows . Prvi put zadirkivana pod kodnim imenom Project A u listopadu 2019., igra je započela zatvoreno beta razdoblje s ograničenim pristupom 7. travnja 2020., a slijedi službeno izdanje 2. lipnja 2020. Razvoj igre započeo je 2014. godine.

Valorant je timski strijelac za prvo lice smješten u bliskoj budućnosti. Igrači igraju kao jedan od niza agenata, likova dizajniranih na temelju nekoliko zemalja i kultura širom svijeta.  U glavnom načinu igre, igrači su raspoređeni u napadačku ili obrambenu momčad, pri čemu svaka momčad ima pet igrača. Agenti imaju jedinstvene sposobnosti, od kojih svaka zahtijeva troškove, kao i jedinstvenu ultimativnu sposobnost koja zahtijeva punjenje putem ubojstava, smrti ili šiljastih akcija. Svaki igrač svaki krug započinje s "klasičnim" pištoljem i jednim ili više punjenja "sposobnosti za potpis".Ostalo terećenje za oružje i sposobnosti može se kupiti pomoću ekonomskog sustava u igri koji dodjeljuje novac na temelju ishoda prethodne runde, svakog ubojstva za koje je igrač odgovoran i bilo kojih radnji poduzetih s tim skokom. Igra ima izbor oružja, uključujući sekundarnih topova kao pištolje i osnovnim oružjem kao poluautomatskih pušaka , sačmarica , strojnica , puškama i snajperske puške . Postoje automatska i poluautomatska oružja koja imaju jedinstveni uzorak gađanja kojim igrač mora upravljati kako bi mogao precizno pucati. [7]Različiti agenti omogućavaju igračima da pronađu više načina za podmetanje Šiljka i stila na neprijatelje strugačima, stratezima i lovcima svakog opisa. Trenutno nudi 15 agenata na izbor.  Oni su Sumpor, Feniks, Kadulja, Sova, Viper, Cipher, Reyna, Killjoy, Breach, Omen, Jett, Raze, Skye, Yoru i Astra.

neocijenjen

U standardnom načinu bez rangiranja, utakmica se igra najbolje od 25 - prva momčad koja je pobijedila u 13 kola pobjeđuje u meču. Napadački tim ima uređaj tipa bombe nazvan Spike. Moraju isporučiti i aktivirati Spike na jednom od više određenih mjesta (mjesta bombi). Ako napadačka momčad uspješno zaštiti aktivirani Šiljak 45 sekundi, aktivira se, uništavajući sve u određenom području i dobiva bod.  Ako obrambeni tim može deaktivirati spike ili tajmer od 100 sekundi istekne bez napadačkog tima koji aktivira spike, obrambeni tim dobiva bod. [10]Ako su svi članovi ekipe eliminirani prije aktiviranja šiljka ili ako su svi članovi ekipe koja brani eliminirani nakon aktiviranja šiljka, protivnička momčad zarađuje bod. [3] Ako obje momčadi pobijede u 12 rundi, dogodi se iznenadna smrt, u kojoj pobjednička momčad te runde pobjeđuje u meču, što se razlikuje od produžetaka za natjecateljske mečeve. Uz to, ako nakon 4 runde tim želi izgubiti taj meč, može zatražiti glas za predaju. Ako je glas jednoglasan, pobjednički tim dobiva sve pobjedničke bodove za svaki krug potreban da ih dovede do 13, a tim za forfetiranje gubi kredit. [11] Momčad dobiva samo dvije šanse za predaju: jednu kao napadače, a drugu kao branitelje.

Spike Rush

U načinu Spike Rush, meč se igra najbolje od 7 rundi - prva momčad koja je pobijedila u 4 runde pobjeđuje u meču. Igrači započinju rundu sa svim sposobnostima potpuno napunjenim, osim s njihovom ultimativnom, koja se puni dvostruko brže nego u standardnim igrama. Svi igrači napadačke momčadi nose spike, ali samo jedan spike može se aktivirati po rundi. Puške se randomiziraju u svakom krugu i svaki igrač započinje s istim pištoljem. U standardnoj igri prisutne su vrhunske kugle, ali umjesto toga postoji više kuglica za pojačanje. [12]

Natjecateljski

Natjecateljske utakmice jednake su neočekivanim mečevima uz dodatak sustava poretka temeljenog na pobjedi koji svakom igraču dodjeljuje rang nakon odigranih 5 utakmica. Da biste mogli igrati u natjecateljskim igrama, morat ćete prethodno dobiti 10 neocijenjenih mečeva. [13]U srpnju 2020. Riot je uveo uvjet "pobjede dva" za natjecateljske utakmice, gdje će umjesto igranja jedne runde iznenadne smrti na 12-12, momčadi izmjenjivati ​​igranje kola u napadu i obrani u produžetku sve dok momčad ne izbori pobjedu osiguravajući vodstvo od dvije utakmice. Svaki prekovremeni krug daje igračima jednak iznos za kupnju oružja i sposobnosti, kao i približno polovicu njihove konačne naknade. Nakon svake skupine od dva kruga, igrači mogu glasati za završetak igre neriješenim rezultatom, zahtijevajući 6 igrača nakon prvog seta, 3 nakon drugog, a nakon toga samo 1 igrač da pristane na neriješeno. Natjecateljski sustav rangiranja kreće se od željeza do zračenja. Svaki čin, ali besmrtan i blistav, ima 3 stupnja. [14] [12]

Deathmatch

Način Deathmatch uveden je 5. kolovoza 2020. [15] 14 igrača ulazi u 9-minutni besplatni meč, a prva osoba koja je postigla 40 ubojstava ili igrač koji ima najviše ubijanja kada vrijeme istekne pobjeđuje u meču . Igrači se mrijeste sa slučajnim agentom, a sve su sposobnosti onemogućene tijekom meča što prepušta čisto igranje oružjem. Zeleni paketi zdravlja padaju na svako ubojstvo, što igraču postavlja maksimalno zdravlje, oklop i streljivo, osim ako igrač ne koristi mitraljez, što igraču daje samo dodatnih 30 metaka. 

Eskalacija

Gamemode Escalation predstavljen je u veljači 2021. godine i sličan je konceptu "gungame" koji se nalazi u Counter- Strikeu Call of Duty: Black Ops , iako je timski, a ne besplatan za sve, s po 5 igrača u svakoj momčadi. Igra će odabrati nasumični odabir 12 oružja za kretanje. Kao i kod ostalih verzija gungamea, tim mora dobiti određeni broj ubijanja da bi prešao na sljedeće oružje, a oružje se postupno pogoršava kako se tim kreće kroz njih. [17]Dva su pobjednička uvjeta, ako jedan tim uspješno prođe svih 12 razina ili ako je jedan tim na višem nivou od protivničkog u roku od 10 minuta. Baš poput Deathmatcha, igrači se pojavljuju kao slučajni agenti, nesposobni koristiti sposobnosti, jer je gamemode postavljen za čiste borbe s oružjem. Iako su sposobnosti poput Sovinog šokačkog strela, Razeovog boom bota i raketnog bacača sposobnosti koje svatko koristi kao oružje. Nakon ubojstva zeleni paketi zdravlja padaju, što nadoknađuje igračevo zdravlje, oklop i streljivo do maksimuma. Gamemode također uključuje automatsko ponovno pokretanje, ponovno oživljavanje igrača na slučajnim mjestima oko karte. [18]

Agenti

U igri je dostupna velika raznolikost agenata za igranje. Svaki agent ima drugačiju klasu koja pokazuje kako se agent obično igra. Dvoboji su uvredljiva linija koja se specijalizirala za napad i fragmentiranje ulaska za momčad. Među duelistima su Jett, Phoenix, Reyna, Raze i Yoru. [19] Sentineli su obrambena linija koja se specijalizirala za zaključavanje mjesta i zaštitu suigrača od neprijatelja. Sentineli uključuju Sage, Cypher i Killjoy. [19] Sljedeći su inicijatori koji planiraju napadne navale. Inicijatori su se specijalizirali za probijanje obrambenih neprijateljskih položaja. Inicijatori su Skye, Sova i Breach. [19]Posljednja klasa su kontrolori koji su se specijalizirali za postavljanje svog tima za uspjeh. Koriste svoj teški uslužni program za nadzor vidokruga na karti. Kontroleri uključuju Viper, Brimstone, Omen i Astru. [19]




Izvor: Wikipedia




Oglasna ploča
 
Drugi obr. mat. 2023.
 
Udžbenici 2023./2024.
 
Sigurniji internet

 
Upisi u SŠ
 
Poruka tjedna

Izgovorene riječi ponekad bole, ali češće bole one neizgovorene...

 
Javni poziv ponude
Priloženi dokumenti:
Obrazac-Skola u prirodi 2018..docx

 
Anketa
Koji je tvoj omiljeni predmet?





 
Školski list Breza

Breza 13

Breza br. 12

Skolski list Breza

 
Eko paket

 
"Skockali" smo se...

 
CARNet
 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

 
Linkovi...
 
Na današnji dan

 
Raspored sati

 
 > Školska enciklopedija  > Igre
CMS za škole logo
Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac / Braće Petr 2, HR-43284 Hercegovac / os-skolara-hercegovac.skole.hr / ured@os-skolara-hercegovac.skole.hr
preskoči na navigaciju