preskoči na sadržaj

Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac

Preporuke za učenje

Kako organizirati učenje?

Autor: Blaženka Šantalab, 6. 3. 2013. 13:42

KAKO ORGANIZIRATI UČENJE?

 

 

 

 

- učite što je više moguće na istom mjestu (u sobi!)

- razdijelite gradivo u manje cjeline

- napravite polugodišnju strategiju polaganja ispita

- podctravajte bitne dijelove (u drugom čitanju)

- raspitajte se kako izgleda predstojeći ispit i tome prilagodite učenje (ipak najprije treba položiti ispit!)

- napravite svoje bilješke ili skice (i mnemotehničke metode za neke predmete)

- u dnevnom rasporedu mora biti mjesta za odmor, zabavu (...itd.!)

- pitajte nekog, ako ne razumijete (to nije sramota!)

- ne učite tijekom noći uoči ispita (spavjte, pa i uz tabletu!)

- učite kontinuirano tijekom cijele godine (pomalo), a ne kampanjski

- prošetajte se i budite fizički aktivni i u vrijeme najžešćeg učenja

- ne odgađajte ispite u zadnji tren (to je brzi izlaz iz neugodnosti, ali nije konačno rješenje!)

- ako se baš sada ne možete koncentrirati, promijenite dnevni plan učenja ( ne trošite vrijeme uzalud!)

- ako niste uspjeli ostvariti plan polaganja ispita, korigirajte ga prema novonastaloj situaciji (što je, tu je i drugi padaju!)

 

- učite što je više moguće na istom mjestu (u sobi!)

- razdijelite gradivo u manje cjeline

- napravite polugodišnju strategiju polaganja ispita

- podctravajte bitne dijelove (u drugom čitanju)

- raspitajte se kako izgleda predstojeći ispit i tome prilagodite učenje (ipak najprije treba položiti ispit!)

- napravite svoje bilješke ili skice (i mnemotehničke metode za neke predmete)

- u dnevnom rasporedu mora biti mjesta za odmor, zabavu (...itd.!)

- pitajte nekog, ako ne razumijete (to nije sramota!)

- ne učite tijekom noći uoči ispita (spavjte, pa i uz tabletu!)

- učite kontinuirano tijekom cijele godine (pomalo), a ne kampanjski

- prošetajte se i budite fizički aktivni i u vrijeme najžešćeg učenja

- ne odgađajte ispite u zadnji tren (to je brzi izlaz iz neugodnosti, ali nije konačno rješenje!)

- ako se baš sada ne možete koncentrirati, promijenite dnevni plan učenja ( ne trošite vrijeme uzalud!)

- ako niste uspjeli ostvariti plan polaganja ispita, korigirajte ga prema novonastaloj situaciji (što je, tu je i drugi padaju!)

 

 

 

[više]

Mnemotenika

Autor: Marko Čavlović, 13. 2. 2013. 13:06

Mnemotehnike su specifične mentalne strategije čiji je osnovni cilj pretvaranje besmislenih sadržaja u smislene kako bi ih lakše upamtili. Također, one se koriste kako bi povezali nepovezane sadržaje te pronašli način da ih se lakše sjetimo kada to bude potrebno. Prilikom učenja zahtjevnijih sadržaja često koristimo neku vrstu mnemotehnika, a da toga nismo ni svjesni.

Naše kratkotrajno pamćenje ima kapacitet od 5 do 9 nepovezanih čestica tako da se u situaciji kada moramo zapamtiti veći broj informacija često koristimo mnemotehnikama.

Primjerice, prilikom pamćenja brojeva telefona brojeve grupiramo u dvije skupine kako bi ih lakše upamtili. Također, jedan od primjera mnemotehnika je i korištenje različitih kratica umjesto određenog skupa riječi. Prilikom pamćenja zahtjevnijih sadržaja postoji veći broj mnemotehnika kojima se možemo koristiti. Ovisno o tome kakav ste tip osobe možete se odlučiti za verbalne, vizualne ili mješovite mnemotehnike.

[više]

Osnovni savjeti

Autor: Ana Stepić, 19. 12. 2012. 13:02

Učenje je jako važno za obrazovanje i kulturu. Kada učiš imaš veće i šire znanje. Evo mojih savjeta kako ja učim nastavno gradivo...

[više]

Kako učinkovitije učiti?

Autor: Blaženka Šantalab, 15. 6. 2010. 16:59

1. faza: ŠTO ĆU?

  Pronađi motivaciju!
Mnogim učenicima (i djeci i odraslima) je učenje problem, napor   i što je najgore, dugo traje. Mnogima je škola dosadna i povezuju je sa učenjem. Ali, ako je nastava ponekad organizirana tako da učenicima nisu zanimljivi, učenje možemo napraviti tako da nam bude privlačno i da bude obogaćivanje sebe!
Važno je da imamo dobru motivaciju, bitno je da je to jednostavna želja za upoznavanjem svijeta oko nas ili zato što učenje možemo dobro unovčiti.
Na primjer, zamisli ako učiš povijest, za koju mnogi kažu da im je dosadna, koliko tu možeš zanimljivih stvari saznati o nama- ljudima, upoznati svijet i život. Ako ti to baš i nije nešto, sjeti se da se ljudi koji više znaju bolje snalaze u životu! A često i više zarađuju. I osjećaju se snažno, zadovoljnije i sretnije!

[više]

Kako se nositi s ispitnim stresom?

Autor: Blaženka Šantalab, 15. 6. 2010. 16:55

Stres se može definirati kao emocionalna, intelektualna ili fizička reakcija na promjenu ili zahtjeve. Stres priprema tijelo da se suoči na bilo koju situaciju koja je nova ili je prijetnja. Mala doza stresa održava nas usmjerenima / budnima – spremnim na akciju., ali kronično neoslobođen um od stresa može uzrokovati potencijalne ozbiljne fizičke probleme kao što su glavobolje, križobolje, nesvjestice, depresije ...

[više]

 


Oglasna ploča
 
Udžbenici 2017.-18.
 
Javni poziv ponude
 
Upisi u SŠ
 
Školski list Breza

Breza 13

Breza br. 12

Skolski list Breza

 
Sigurniji internet

 
Eko paket

 
Citat tjedna

      ''Imanje vrijedi, znanje vrijedi više, ako propadne imanje, ostaje znanje.''

                                                                                (latinska)                                     
 
"Skockali" smo se...

 
Anketa
Moje najdraže godišnje doba je...





 
CARNet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
02.08.2017. 12:50
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu visokodostupnog sustava za upravljanje API pozivima u pilot projektu “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. 

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 
Linkovi...
 
Raspored sati

 
web stranice

Klikom na slike pogledajte web stranice  "E za sve" i "Sigurnost i zaštita na internetu"

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 8. 2012.

Ukupno: 5020456
 
 > Učenici savjetuju  > Preporuke za učenje
CMS za škole logo
Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac / Braće Petr 2, HR-43284 Hercegovac / os-skolara-hercegovac.skole.hr / ured@os-skolara-hercegovac.skole.hr
preskoči na navigaciju