preskoči na sadržaj

Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac

Igre

FIFA20

Autor: Domagoj Oršić, 31. 1. 2020. 13:02

Sportske igre kao što su FIFA i PES drže vrlo čudnu poziciju u svijetu gaminga. Igre su to čijim izdanjima iz godine u godinu pod normalno prolaze stvari kakve ne bi prošle u niti jednom drugom žanru. Teško je izmisliti nešto istinski novo u kontekstu sporta, ali to ne opravdava izbacivanje punokrvne igre svake godine s dodacima koje druge igre rješavaju kroz jednostavna ažuriranja.

[više]

SHADOW OF COLOSSUS

Autor: Patrik Sertić, 24. 1. 2020. 12:53

Znate onaj osjećaj kada se nalazite u društvu gamera, započne se rasprava i spomene se neki klasik, a vi samo klimate glavom jer na svoju veliku sramotu taj kultni naslov niste nikada isprobali. I dok ostali žestoko argumentiraju zašto je X stvar bolja od Y, a trenutak Z najbolji dio igre, vi se već pitate koliko puta ćete morati neugodno šutjeti prije nego se priča ne prebaci na sljedeću temu.

Moj trn u oku, moja Ahilova peta godinama je bio Shadow of the Colossus, jedan od klasika iz PlayStation 2 ere – iako sam zaigrao i prešao Ico, nikada nisam isprobao Shadow of the Colossus. Srećom, sretne zvijezde i gladni Sony odlučili su izbaciti remake ovog klasika, a posao su ustupili vrhunskim developerskim kirurzima iz Bluepoint Games studija koji su se usavršili u pomlađivanju starih igara.

[više]

Ghost Recon Wildlands

Autor: Jan Kligl, 24. 1. 2020. 12:50

Poznavateljima Clancyjevog serijala Wildlands uopće neće izgledati poznato jer sa svojim prethodnicima nema skoro nikakve veze. S druge strane, poznavateljima Ubisoftovih serijala Wildlands će svojom strukturom izgledati nevjerojatno poznato, dok ostatku publike Wildlands ni po čemu neće biti prepoznatljiv. Assassin’s Creed je ona igra u kojoj skačete po krovovima, u Far Cryju lovite životinje, u Watch Dogsu hakirate semafore, u Divisionu lootate kape za veću preciznost, itd. U Ghost Recon Wildlandsu… pucate, valjda? Možete se voziti i letjeti… i to je otprilike to. Jedina specifičnost je što sve te aktivnosti možete odrađivati kooperativno s još troje igrača.

[više]

Minecraft

Autor: Domagoj Oršić, 17. 1. 2020. 12:58

Minecraft je igrica stara 11 godina. Cilj MINECRAFTA je osvojiti 34 postignuća. Igrač u svakom trenutku može igrati u prvom ili trećem licu. Da bi igrač pokupio block prvo ga mora uništiti ako ga uništi sa sa potrebnim alatom taj block može pokupiti.

[više]

UNCHARTED 4: A THIEF’S END

Autor: Sebastian Glavač, 17. 1. 2020. 12:56

 

Odlično je i što je priča po prvi puta „prizemljena“, da se tako izrazim bez spoilanja. Također, to više nije priča koja se temelji na brzom tempu. Za to su zaslužni povremeni interaktivni razgovori u trenutcima kad likovi i uzmu predah prije nego krenu dalje s avanturom. Kao što su iz Naughty Doga poručili, kad imate izbor što želite da Drake kaže manje je važno što će reći – poanta je u tom trenutku iskrenog dijaloga u kojemu rečeno ima velik značaj. Takvo što dijelom je bilo moguće postići samo iz razloga što je ovo četvrta igra u serijalu, pa samim time odaje počast prijašnjim Drakeovim avanturama, ali u prvom redu postignuto je zbog snažnog fokusa na likove.

 

 

[više]

Watch Dogs 2

Autor: Jan Kligl, 17. 1. 2020. 12:45

Dobro, Watch Dogs 2 se teoretski može igrati na tri načina – agresivno, manipulativno i bez da ikome stanete na prst. Nije kao da morate nanijeti ikakvu štetu, izravnu ili neizravnu, ako se dobrano potrudite može se to izbjeći. Ali problem je u tome što onda propuštate većinu zabave. Neka je i kontradiktorno za priču, ali stvaranje kaosa hakiranjem vrlo je zabavno. Ovoga puta imate više opcija hakiranjete autiju, izazivate sukobe bandi itd. Stvari više ne hakirate pretežno preko kamera kao u prvom dijelu nego imate više opcija. Primjerice, na raspolaganju su vam RC autić i dron kojima često možete riješiti misiju bez da Marcus uopće bude na istoj lokaciji.

[više]

Days Gone

Autor: Sebastian Glavač, 10. 1. 2020. 12:55

 

Days Gone nije naročito originalan. Igrate kao lik koji vozi motor i zombije ubija samostrelom, a jedina prava razlika naspram The Walking Deada je što lika ne glumi Norman Reedus – on je ipak angažiran za drugu PS4 ekskluzivu. Kad ne vozite motor onda se skrivate u travi, dalekozorom označavate protivnike i bacate kamenje da ih ometete. Zatim palite detektivski mod i on vam otkriva što sve možete pokupiti i čije stope trebate pratiti. Imate neprijateljske kampove kao u i svakoj igri otvorenog svijeta, sakupljanje resursa, craftanje (kraftanje) oružja i sve to. Dizajn pripovijedanja priče preuzet je iz GTA igara pa se većina dijaloga odvija tijekom vožnje. Od Assassin’s Creeda preuzete su misije praćenja i prisluškivanja, a umjesto da uskačete u kolica sa sijenom, ovdje se skrivate u kontejneru.

IZDAVAČ: Sony Interactive Entertainment

ŽANR: akcijska avantura, preživljavanje

DEVELOPERSCE: Bend Studio

DATUM IZLASKA: 26.04.2019

DOSTUPNO: PS4

[više]

Call Of Duty Mobile

Autor: Dražen Lacković, 6. 12. 2019. 13:21

 

Prva stvar koju želim naglasiti u vezi igranja Call of Duty-ja Mobile jest ta da je ova igra osmišljena za igranje na velikim ekranima pametnih mobitela, a to znači barem ekran od 5.5 inča. Što veći ekran to bolje jer će sve biti preglednije i jednostavnije za igranje, tipke će biti pravilnije raspoređene i neće vam se događati da slučajno kliknete na jednu tipku umjesto na drugu (što može značiti razliku između života i smrti u ovakvim igrama). No recimo nešto o samim kontrolama.

COD Mobile, s obzirom na to da se radi o 3D pucačini, u sebi ima dva moguća načina pucanja: automatsko i ručno. Kod automatskog načina oružja automatski opale ako se protivnici nalaze unutar ciljnika. Iako se ovo može činiti kao klasičan ”cheaterski” potez programera, kako bi se stvar maksimalno izbalansirala developeri su stavili ”delay” iliti odgodu između trenutka kada vi naciljate protivnika i kada oružje počne pucati

Osim toga ono što mi se nije svidjelo u ovj igri je da trebate imati veliki signal.kada imate veliki signal igra se pokreće puno bolje,ali ako nemate bas najbolji signal dolazit će do štekanja igre.

Ono što volim kod ove igre je da možete preurediti svog lika. I  što imamo puno likova za korištenje u match-ovima.

 

Datum igre:1.Listopada.2019

Izdavač:Activision

Platforme:Android,iOS

Žanrovi:Pucačina,Battle Royale

[više]

Red Dead Redemption 2

Autor: Sebastian Glavač, 6. 12. 2019. 13:02

Tijekom jedne razmjene lovačkih priča i sitnih mudrosti u Red Dead Redemptionu 2 može se čuti upečatljiva misao koja glasi: „You don’t get to live a bad life and have good things happen to you.“ Ta je poruka možda na tragu istine, ali virtualni svijet ove igre dopušta upravo suprotno. U njemu vodite život prožet nasiljem i nanošenjem štete, a istovremeno vam se događaju dobre stvari. Ma što dobre – događaju se neke od najljepših stvari u modernom gamingu.

[više]

Ghost Recon Breakpoint

Autor: Jan Kligl, 6. 12. 2019. 12:49

Nije nova činjenica da većina Ubisoftovih igara dijeli istu DNA. Već unatrag nekoliko godina franšize kao što su Far Cry, Watch Dogs, Assassin’s Creed i The Division međusobno posuđuju mehanike jedne od drugih. Nije to samo po sebi ništa loše dok god svaka od njih ima „ono nešto svoje“ – jednu nit prepoznatljive osobnosti i ponešto mehanika koje ih čine jedinstvenima.

Imajući to na umu, optimistično sam pristupio Ghost Recon Breakpointu. No, što sam duže igrao, sve sam više uviđao kako je prepoznatljivost Ghost Recona ovaj put potpuno izostala.

 

[više]

Call Of Duty Modern Warfare

Autor: Jan Kligl, 6. 12. 2019. 12:40

S obzirom da se CoD reciklira, reciklirat ću i ja ono što sam napisao u nekadašnjoj recenziji za Infinite Warfare. „Igra je i dalje dizajnirana da vas maksimalno drži za ruku i vodi kroz akciju kao nekakvog psa na lancu. Gotovo svaku misiju u CoD-u rješavate uz nekoliko suboraca, a radnja se odvija oko njih. Vi ste u centru pažnje, ali ne i pokretač radnje. Kad se i pruži neka situacija da se udaljite od akcije pa možda potražite zaobilazni put, na ekranu vas dočeka poruka – vratite se! Vi ne možete sami otvoriti vrata dok ostali članovi ekipe ne dođu do njih, sve je u CoD-u sekvencirano do bola.“

 

[više]

SupraLand

Autor: Dražen Lacković, 8. 11. 2019. 13:15


Supraland je prva puzzle-avanturistička igra koju je razvila i objavila Supra Games. Supraland je već stvorio mnogo iščekivanja među igračima koji su ga opisali između Portala, Metroida i Zelde. Kao i Portal, toliko me iznenadio simpatični stil umjetnosti i postavke, igra se odvija u izmišljenoj zemlji. Igrač na početku igre dobije pušku. Mnogi su sitni detalji i interakcije pametni i obožavajući meni. U tom pogledu Supraland se nije razočarao ni u najmanjoj mjeri i već se kandidira za moju najdražu igru ​​2019. godine.


Izdavač:Supra Games

Izdanje igre:9.ožujka.2018.

Platforme:Microsoft Windows i Linux

[više]

Zooba

Autor: Patrik Sertić, 8. 11. 2019. 13:13

Čim otključate novi lik, iznesite ih na teren nekoliko utakmica i pokušajte steći nekoliko njihovih osobnih stvari. Možete iskoristiti ovu priliku da se upoznate s njihovim jedinim posebnim sposobnostima i vidite da li je stil igre tog lika za vas. Ako ne osjećate svoju novo otključanu životinju, slobodno se vratite svom omiljenom ili drugom novom stvorenju kako biste mogli nastaviti otključavati nove Mastery predmete za njih.

[više]

Shadow of the Tomb Rider

Autor: Sebastian Glavač, 8. 11. 2019. 13:03

 

Prije 22 godine britanski studio Core Design predstavio nam je Laru Croft, lijepu englesku arheologinju britkog uma i atletske građe. Ta famozna pljačkašica grobova ubrzo je stekla status kultne gaming ikone, a neke od svojih brojnih života provela je i na filmskom platnu.

 Unatoč tome što je u svoja dva desetljeća postojanja gospođica Croft promijenila nekoliko developera i izdavača, svaki od njih ostao je vjeran originalu. Čak je i Tomb Raider iz 2013. isprva prizemljenu i naivnu Laru do kraja avanture preobrazio u opaku borkinju i žestoku tragačicu za istinom s kojom smo se već otprije bili navikli družiti.

 

[više]

Just Cause 4

Autor: Sebastian Glavač, 25. 10. 2019. 12:59

 

Avalanche Studios pod svojim okriljem ima nekoliko igara otvorenog svijeta. Njihov daleko najpoznatiji serijal zasigurno je Just Cause, obično smješten u malene zemlje (ali velike igrive mape) s diktatorskim režimom koji treba svrgnuti na što eksplozivniji način.

Just Cause 2 je po pitanju igrivosti bio značajan skok u odnosu na prvu igru u serijalu, a Just Cause 3 je formulu rafinirao i malo nadogradio. Nakon dva podjednaka dijela, Avalanche s Just Cause 4 opet ima sličan pristup s „još više istoga“ pri kojemu su poznate mehanike unaprjeđene, a nove nedovoljno razrađene.

Naš omiljeni latino zavodnik Rico Rodriguez vraća se u ulozi rušača diktatorskih režima. Just Cause 4 ne gubi vrijeme u pričanju svoje priče. U prvih pet minuta igra tako predstavi glavne likove, glavne saveznike, buduće saveznike, glavne negativce, ali i ustanovi način na koji će priču učiniti osobnijom po glavnog lika.

 Potonje dolazi u vidu portage za Ricovim ocem koji je za lokalnog diktatora razvio sustav upravljanja vremenskim prilikama. Osim toga, za njega radi i tehnološki napredna plaćenička vojska Black Hand s kojom se Rico imao prilike susresti u prošlim avanturama. Rico mora pronaći svog oca, okupiti pobunjeničku vojsku, pomoći lokalnom stanovništvu, i svrgnuti diktatora. Tipičan radni tjedan za njega.

 

[više]

Far Cry New Down

Autor: Jan Kligl, 25. 10. 2019. 12:41

Stvarno mislim da je New Dawn imao potencijala čak i uz činjenicu da je post-apokalipsa do ovog trenutka već prožvakana tema u svijetu videoigara. Kad je igra bila najavljena, obećana su nam nova oružja koja ćemo sastavljati od smeća.

Za jednu pucačinu već bi to mogla biti značajna promjena, tipa da uvedu oružja koja su efikasnija protiv određene vrste neprijatelja, ili oružja kojima možemo dodati specifične karakteristike, kao npr. u Borderlands igrama.

Međutim, New Dawn donosi tek jedno novo oružje, a sva ostala su samo prepakirana. Izgledom su zanimljiva, ali funkcionalno su svi snajperi isti kao i u prethodnim igrama, sačmarice se ponašaju identično, strojnice rade kao i prije nego je u svijetu igre nastupila atomska apokalipsa.

IZDAVAČ: Ubisoft

ŽANR: FPS,RPG

DEVELOPER: Ubisoft Montereal

DATUM IZLASKA: 15.02.2019.

DOSTUPNO: PC,PS4,XBOX ONE

[više]

Far Cry 5

Autor: Sebastian Glavač, 18. 10. 2019. 13:14

Nakon kamenog doba u Primalu, serijal s peticom seli u srce modernog društva – Sjedinjene Američke Države, točnije u imaginarnu regiju u saveznoj državi Montani.

Možemo diskutirati je li to bio dobar potez za franšizu koja se uvijek odvijala na zabačenim lokacijama, ali mnogima od nas Amerika je ionako daleka egzotika pa idemo vidjeti kako je ona iskorištena kao igralište za novu pucačinu iz Ubisoftove radionice.

Hope County podijeljen je na tri dijela. Sjever obiluje planinama, na zapadu su ravnice, a istočni dio prošaran je rijekama. Radi se o prirodnoj oazi u kojoj vas čeka pretežito šumsko okruženje.

 Nekoliko značajnih lokacija raštrkano je po mapi, ali jednako kao u prethodnim Far Cry igrama, ni ovdje nema velikih gradova ni urbanih središta.

 

 

IZDAVAČ : Ubisoft

ŽANR : FPS

DEVELOPER : Ubisoft Montreal

DATUM IZLASKA : 27.03.2018

 

                                                     

[više]

Arhiva naših vijesti   
 


Oglasna ploča
 
Drugi obr materijali
 
Udžbenici 2019./2020.
 
Poruka tjedna

Izgovorene riječi ponekad bole, ali češće bole one neizgovorene...

 
Javni poziv ponude
Priloženi dokumenti:
Obrazac-Skola u prirodi 2018..docx

 
Anketa
Koji je tvoj omiljeni predmet?





 
Upisi u SŠ
 
Školski list Breza

Breza 13

Breza br. 12

Skolski list Breza

 
Sigurniji internet

 
Eko paket

 
"Skockali" smo se...

 
CARNet
CARNET
18.02.2020. 14:03
HITNO Najava radova – HAC – Splitsko-dalmatinska zupanija – 18.02.2020.
Postovani korisnici, Danas 18.02.2020. izmedju 15:00 i 15:30 sati, uslijed hitnih sanacijskih radova HAC-a na trasi Sibenik-Split doci ce do prekida mrezne povezanosti ustanova clanica CARNET-a na podrucju Splitsko-dalmatinske zupanije. ... The post HITNO Najava radova – HAC – Splitsko-dalmatinska zupanija – 18.02.2020. appeared first on CARNET .

13.02.2020. 12:15
Istraživanje tržišta: nabava prijenosnih računala – faza 2
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET planira započeti postupak javne nabave opreme za opremanje dijela nastavnika u školama – faza 2 (prijenosnih računala za nastavno osoblje, isporuke na lokacije ... The post Istraživanje tržišta: nabava prijenosnih računala – faza 2 appeared first on CARNET .

11.02.2020. 17:03
INFO Najava radova – A1 – Krapinsko-zagorska zupanija – 13.02.2020.
Postovani, CARNET NOC je zaprimio obavijest o dodatnom terminu radova u mrezi pruzatelja usluge A1 koji ce se odvijati od 13.02.2020. u 22:00 sati do 14.02.2020. u 06:00 sati. Spomenuti ... The post INFO Najava radova – A1 – Krapinsko-zagorska zupanija – 13.02.2020. appeared first on CARNET .

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Veljača 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Linkovi...
 
Na današnji dan

 
Raspored sati

 
web stranice

Klikom na slike pogledajte web stranice  "E za sve" i "Sigurnost i zaštita na internetu"

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 8. 2012.

Ukupno: 5287148
 
 > Školska enciklopedija  > Igre
CMS za škole logo
Osnovna škola Slavka Kolara Hercegovac / Braće Petr 2, HR-43284 Hercegovac / os-skolara-hercegovac.skole.hr / ured@os-skolara-hercegovac.skole.hr
preskoči na navigaciju