Na početku školske 2015./2016. godine u Školski kurikulum uvrstili smo projekt Horvatska domovina kako bi učenici predmetne nastave utvrdili i proširili znanje o hrvatskoj himni, od njezina nastanka do danas, osvijestili važnost hrvatske himne, ali i stoga što je prošla godina (2015.) bila 180-ta obljetnica objavljivanja pjesme Horvatska domovina, a ove se godine obilježava 220-ta godišnjica rođenja i 155-ta godišnjica smrti Antuna Mihanovića, njezina autora.
Ciljevi projekta su sljedeći:
- upoznati nastanak himne
- osvijestiti povijesnu važnost himne
- istražiti živote Antuna Mihanovića i Josipa Runjanina (biografija)
- osvijestiti važnost i značaj prirodnih ljepota RH
- razvijati svijest o građanskom odgoju
- razvijati navike lijepog ponašanja u svečanim prilikama
- poticati domoljublje
- očuvati i njegovati hrvatski jezik.
Projekt smo proveli tijekom travnja i svibnja, a realizirali smo ga kroz sljedeće nastavne predmete: Hrvatski jezik, Glazbena kultura, Likovna kultura, Povijest, Priroda, Engleski jezik, Informatika. U knjižnici su se provodili sadržaji vezani uz razvijanje građanskog odgoja i korištenje referentne zbirke.
Posljednjeg dana nastave, 10. lipnja, prikazali smo rezultate dvomjesečnog rada.
Započeli smo svečanim slušanjem himne.
Na početku projekta proveli smo anketu od 10 pitanja kojom smo provjerili trenutno poznavanje pojmova i činjenica vezanih uz himnu. Rezultati su obrađeni, a Danijela Duvnjak ih je, na satu Informatike, oblikovala u grafikone koje je učiteljica Hrvatskoga jezika svim prisutnima analizirala. Sve rezultate ankete možete pogledati u priloženom dokumentu.
Učenice koje sudjeluju u radu grupe Malih knjižničara istražile su značenje i pojam riječi himna te osnovne podatke vezane uz hrvatsku himnu. Slikovno su prikazale bonton himne, odnosno pravila ponašanja prilikom slušanja i izvođenja himne. Izradile su plakat na kojem su prikazale rezultate svog istraživanja. Sadržaj koji se nalazi na plakatu možete vidjeti u priloženim dokumentima.
Učenici sedmih razreda su na satu Hrvatskoga jezika naučili pojam biografije i okušali se u pisanju biografija Antuna Mihanovića i Josipa Runjanina. Najbolji radovi su pročitani.
Na satu Povijesti učenici su istražili društvene i političke prilike u Hrvatskoj u vrijeme nastanka Mihanovićeve pjesme Horvatska domovina. Rezultati njihova istraživanja predočeni su powerpoint prezentacijom koju možete pogledati u priloženim dokumentima.
Učenici osmih razreda na satu Hrvatskog jezika detaljnije su proučavali tekst pjesme Horvatske domovine, kao i promjene koje su se događale tijekom godina, od objavljivanja originalne pjesme u desetom broju Danice ilirske do današnjeg oblika teksta hrvatske himne.
Na satu Hrvatskog jezika u 5. razredu učinjena je detaljna interpretativna analiza teksta hrvatske himne.
Na satu Likovne kulture učenici 5. razreda izradili su likovne radove koji prikazuju doživljaj hrvatske himne. Svaka kitica jedna je pjesnička slika prikazana likovnim radom. Pri radu su koristili grafičku tehniku crteža. Služili su se drvenim bojama, a rješavali su likovni problem toplo-hladnog kontrasta.
Učenici 6. razreda na satovima Prirode imali su zadatak istražiti prirodne ljepote Hrvatske i uklopiti ih u tekst himne. Nacionalni parkovi naše zemlje poznati su u svijetu i privlače veliki broj posjetitelja i važno je znati simbole ljepote naše zemlje. U sklopu dodatnog rada, postavili su pano s osam nacionalnih parkova, odabrali najljepše fotografije i predstavili ih ukratko. Osim toga, obradili su detaljno sva zaštićena područja Hrvatske, napravili letke i plakate za parkove prirode, nacionalne parkove i stroge rezervate te ih predstavili razredu. Napisali su i stihove i preuredili himnu u kojoj se spominje više prirodnih ljepota...
Na satu Engleskog jezika u 7. razredu učenici su preveli tekst naše himne na engleski jezik.
Drugi dio ekipe Malih knjižničara bavio se himnom u okviru Građanskog odgoja. Saznali su što je Ustav te da je hrvatska himna dobila status himne samostalne Hrvatske 1990. godine, a njezin tekst i notni zapis utvrđeni su Zakonom o grbu, zastavi i himni. Dijelove Zakona su učenice pročitale. Izradile su kartu zemalja članica Europske unije. Za svaku su izradile zastavicu i postavile ih na karti na mjestu glavnog grada. Istražile su nazive himni zemalja. Abecednim redom zemalja su ih ispisale uz kartu te prevele njihove nazive na hrvatski jezik. Saznale su da se himna EU zove Oda radosti te da je dio iz IX. simfonije Ludwiga van Beethovena. Neke od himni su slušale. Plakat je izložen u knjižnici 9. svibnja zajedno s izložbom knjiga o Europskoj uniji čime je ujedno obilježen i Dan Europe.
Na samom kraju predstavljanja projekta su učenici školskog pjevačkog zbora, pod vodstvom učiteljice Glazbene kulture, otpjevali himnu.
Školski kurikulum za 2024./2025. šk.god.
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave
Odluka o odabiru Ponuditelja za organizaciju visednevne ucionicke nastave ucenika 7. i 8. razreda.pdf
Popis odabranih Ponuda potencijalnih davatelja usluga prema ponudi br. 1 2023..pdf
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VISEDNEVNE IZVANUCIONICKE NASTAVE br. 1 2023. godina.pdf
Obrazac poziva za organizaciju visednevne izvannucionicke nastave.pdf
Izjava o pristupacnosti mreznih stranica.docx
e-Potvrda o skolovanju ucenika-ca.docx
Pravilnik o sigurnoj i odgovornoj upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije Osnovne skole Slavka Kolara Hercegovac.pdf
Individualni razgovori ucitelja 2024.-2025..docx
Odluka o koristenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za skolsku god. 2024.-25..pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred – PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred – PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred .pdf
8. razred.pdf
1. razred PS Ladislav.pdf
3. razred PS Ladislav.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
4. razred PS Palesnik.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred.pdf
8. razred.pdf
Udzbenici za ucenike s teskocama u razvoju i darovite ucenike.pdf
Odluka o koristenju udzbenika za 2024-2025..pdf
Odluka o koristenju udzbenika za ucenike s TUR i darovite ucenike za os za sk. 2024-25 god..pdf
Odluka o odabiru udzbenika za 2023-2024.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2022-23. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2021-22. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2020-21. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
Odluka o odabiru udzbenika za skol.god. 2019-20. za OS Slavka Kolara, Hercegovac 07-273-001.xlsx
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Korisne web stranice |
> CARNet - E-učenje |
> Arhiva Newslettera |
> Online CARNet encikl... |
> CARNet - E-learning ... |
> VIDI online |
> E-knjiznica - PC Chip |
> MZOŠ |
> Zbornica-hrvatski ob... |
> AZOO |
> Nacionalni portal za... |